פרטי התלונה

תלונות 22design

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עבודה בעיניים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
סחרוב כתובת:
קניון זהב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי בתאריך 2 דצמבר סלון 3,2,1 מזנון,שולחן קטן ושולחן אוכל עם כסאות בסך של 40,000 ש"ח.הובטח לי כי אקבל את כל ההזמנה עד חודש פבוראר כי הסברתי כי אני צריכה את הריהוט כמה שיותר מהר כי צריכים להגיע אלי אורחים מחו"ל. את הסלון קיבלתי תוך יומיים כי קניתי מתצוגה ואת שולחן אוכל אך הוא נפגע בפינות עקב הובלה. הביאו לי כיסאות זמניים עד לקבלת המשלוח כי לא היו כסאות ומזנון זמני.עבר כבר חודש פברואר ולא קיבלתי כלום,אחרי חודש פבוראר התקשרתי כל הזמן אמרו לי שכסאות כבר הגיעו אך זה הכל,עניתי שאני רוצה להמתין עד שתגיע כל הזמן בשלמותה ולא חלק חלק.לאחר מכן לא יכולתי להשיג את החברה כי כבר עבר עוד מעוד שהם התחייבו אליו להביא את הריהוט.כל פעם הובטח לי כי יגיע בסוף החודש ולא הגיע כך עברו כבר יותר מ150 ימי עסקים ועוד 3 חודשים.אחרי ריבים רבים עם החברה קיבלתי חלק מההזמנה שוב .הם הביאו לי את המזנון אך לא היו בו המגירות,ולא הביאו את הכסאות. נאמר לי כי יזמינו את המגירות אבל זה יקח שוב זמן משהו כמו לפחות עוד חודש מינימום.עבר חודש לא הצלחתי להשיג את מנכל החברה החלטתי לנסוע לחנות בראשל"צ ליד קניון הזהב וגיליתי שהמקום פשט רגל.מה עלי לעשות? שילמתי את הכסף כבר בחודש דצמבר שנה שעברה כי הם התעקשו שעלי לשלם עכשיו ולא כשתגיע ההזמנה. אין ריהוט ואין כסף.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי או קבלת הריהוט ופיצוי פתרון נדרש :

22design שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה