פרטי התלונה

תלונות 22design

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשת ביטול עסקה עקב אי הגעת מוצר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏30 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
דוד סחרוב 11 כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב, בתאריך 30/10/12 רכשתי דרך אתר "אחד פלוס אחד" באינטרנט בובת צב המשמשת כמנורת לילה עבור בני. לאחר שבועיים שהמוצר לא הגיע התקשרתי ושוחחתי עם בחורה בשם מירי שאמרה לי כי המלאי אזל (למרות שבאותה הרכישה נרכשו רק 28 בובות...) ומלאי חדש אמור להגיע ב-04 לנובמבר.והתחייבה כי ברגע שיגיע המוצר הוא ישלח מיידית ללקוחות. שאלתי אותה מדוע אינם מעדכנים את הלקוחות שממתינים לחינם והיא לא יכלה להשיב. המתנתי בסבלנות רבה שבועיים נוספים ולאחר מכן שוב התקשרתי ונאמר לי לקראת סוף נובמבר שהמוצר "אמור להגיע מחר", בשלב זה הבנתי שלא אראה את המוצר והחלטתי לבקש שמישהו מהמנהלים יחזור אליי. כמובן שלא חזרו. התקשרתי שוב יום למחרת (תחילת דצמבר) והופנתי לבחורה המנהלת בשם כרמית. כרמית אמרה שאכן אמור להגיע מלאי חדש וכשאמרתי לה שאין ביכולתי לחכות עוד ואני מבקשת ביטול עסקה, וכי אני מאוכזבת מכך מאוד כיוון שבני חיכה למוצר, היא אמרה לי שהיא מבינה ויחזרו אלי. לקחה את הפרטים ואמרה שיחזרו אליי בנוגע לביטול עסקה. כשלא חזר אליי אף אחד התקשרתי שוב ב-16 לדצמבר וביקשתי לברר מה קורה והפעם נאמר לי שהמוצר ממש אתמול הגיע ועדיין לא נארז ויצא וזה יקח שבוע נוסף. ביקשתי שוב ביטול עסקה והחזרת 69 השקלים בגין הרכישה ונאמר לי שוב שיחזרו אליי. ועד רגע זה לא חזרו אליי.. כשהתקשרתי היום 18.12.12 וביקשתי את כרמית או את מי שאחראי השאירו אותי המתנה ארוכה על הקו ואז נאמר לי תתקשרי עוד שעתיים..היחס בלתי נסבל במיוחד לאור העובדה שביקשתי על סף תחינה שרק יחזירו לי את הכסף ויותר לא ישמעו ממני. אנא עזרתכם לסגור את הנושא ולהחזיר לי את כספי.
עלבון וזלזול סוג הנזק :
החזרת 69 שקלים עבור המוצר שלא הגיע פתרון נדרש :

22design שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה