פרטי התלונה

תלונות 22design

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏17 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
החרושת 26 קרית ביאליק כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17/08/2012 ביצעתי הזמנה לסלון פינתי.
מספר ההזמנה הוא 8144
את הסלון קיבלתי חודש אחרי.
בתאריך 20/12/2012 התקשרתי לקבל שירות כי הסלון מרעיש מאוד כאשר יושבים עליו והבד לא תפור כפי שאמור להיות.
התקשרתי מספר רב של פעמים ובכל פעם ענו לי כי החברה שמטפלת בסלון נמצאת בקשיים כי הם הוצפו בשטפונות.
חיכיתי וחיכיתי ובכל פעם שהתקשרתי הבטיחו שיחזרו אך לא חזרו אלי בנושא.
בינתיים עברו מעל חודשיים ואני סובל מסלון רועש שנראה לא טוב בגלל הבד שלא תפור כמו שצריך.

אתמול בתאריך 12/02/2013 התקשרה אלי מישהי וטענה כי היא מהשירות. ביקשתי מספר טלפון כדי להתלונן להנהלה מכיוון שעברו כבר מעל חודשיים עד שנענתי לשיחת טלפון,
והאישה לא רצתה לתת לי!
ביקשתי את שמה, והיא צעקה עלי וניתקה את השיחה!

עם שירות כזה לקוי, ויחס כזה מעליב, אינני רוצה כי החברה תטפל לי בסלון החדש שלי.


עלבון סוג הנזק :
כספי פתרון נדרש :

22design שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה