|
|
|
|
|
|
שירות גרוע ניתוק טלפונים ואי עמידה בהבטחות ליצירת קשר עם לקוחות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
במשך כמה ימים אני מנסה לשווא לרדוף אחר נציגי דורון ענק הביטוח.
ברוב המקרים אני ממתין על הקו ושומע כי יש עומס ואני יכול לבחור באופצייה של העברה למרכזנית ואז באורח פלא.... השיחה מתנתקת...!
לאחר מספר רב של נסיונות הצלחתי לדבר עם נציגת דורון וזו הבטיחה לי חזרה של נציג מטפל באותו היום מה שלצערי לא קרה . לאחר יומיים הסיפור חזר על עצמו שוב, לאחר נסיונות רבים שנכשלו והסתיימו בניתוק הצלחתי לשוחח עם נציגת שירות שהבטיחה לי חזרה תוך חצי שעה של הנציג המטפל אך כמובן זה לא קרה. לא התייאשתי וניסיתי שוב לאחר כמה שעות עד שהשגתי את אותו פקיד. לאחר שהצגתי בפניו את מבוקשי נתקלתי בתשובה לא מקצועית וחסרת כל קשר למציאות ואף נצרכתי להתווכח ולהעמיד את הנציג על טעותו. משגילה את הטעות השיב לי כי הוא בודק מול החיתום ושב משם עם תשובה מגוחכת....
שוב העמדתי אותו על טעותו , הוא כמובן ביקש לבדוק וטען שאין עם מי לדבר בחברת הביטוח בשעה 17:00 בערב. סיכמנו על שיחה למחרת היום ומאז אני רודף אחריו....
בקיצור, עצוב....
כנראה המחיר בדורון מגיע על חשבון השירות... חבל שאלו הם פני החברה.
|
|
|
|
|
|
|
|
דורון ענק הביטוח שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|