פרטי התלונה

תלונות דורון ענק הביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אמינות וגבייה מופרזת מכרטיס האשראי ללא אישור הלקוח .b נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏04 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' סוקולוב 94 כתובת:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לקראת סוף חודש אפריל פניתי לחברת הביטוח דורון , בה הייתי מבוטחת לקבלת הצעת מחיר לחידוש ביטוח חובה+מקיף לרכב סוברו שברשותי.במקביל פניתי לחברת ביטוח נוספת- 9000000 וקיבלתי הצעת מחיר לביטוח מקיף זולה בכ-30% מחברת ביטוח דורון.
מייד פניתי לחברת דורון והם ביקשו ממני להעביר בפקס את הצעת המחיר ומיד אחר מכן ייתנו לי מחיר זול יותר.מעשה זה השאיר בפי טעם רע מאוד, כלקוחה שמבוטחת בחברתם כ-7 שנים הם ניסו להוציא ממני את הסכום הגבוה ביותר.
למרות זאת, עשיתי ביטוח אצל דורון וההסכם היה :ביטוח חובה, בחברת אליהו בסך : 2150 שח ב- 10 תשלומים ז"א 10 תשלומים בסך 215 ש"ח כ"א
כולל ביטוח שמשות וגרירה.
להפתעתי הרבה ולתדהמתי גילתי בחיוב כרטיס האשראי חיוב בסך 250 ש"ח בתשלום הראשון, ובתשלום השני הם ממש התעלו על עצמם וגבו ממני 529 ש"ח. כשפניתי אליהם נאמר לי ע"י יערה וחיים ש"חלה טעות- כנראה, סכום העסקה הוא 2150 ואם גבו ממני עד כה 779 שח אז הם יגבו ממני עוד 8 תשלומים על ההפרש.
תשובה זו אינה מקובלת עליי בכלל סוכם על 215 ש"ח בחודש ולא מה שהם גבו ממני.
ברצוני לציין שלפניי כ-3 שנים ארע דבר דומה בביטוח הרכב של בעלי עם חברת הביטוח דורון ולאחר אין ספור פניות וסחבת זיכו אותנו.
ביקשתי מחיים-נציג חברת הביטוח שיתן לי שיק בגין ההפרש הכספי שגבו ממני כי הרי הטעות שלהם ושידאג ששאר התשלומים יהיו בסך 215 שח ,
אבל הוא אמר לי שאין אפשרות כזו.
מיותר לציין שאנחנו שבוע לאחר ההנחיות החדשות של בנק ישראל , אני מתכננת את התקציב המשפחתי שלי לפי הסכמים שנעשו מראש וכול חריגה
גורמת לי בעייה עם הבנק.
כמו כן כיצד חברת ביטוח דורון מרשה לעצמה לגבות כסף מכרטיס האשראי שלי לא כפי שסוכם ונחתם , האין זו עבירה על החוק?
מה עליי לעשות כדי לקבל חזרה את כספי וכדי לייצב את התשלומים כך שכול תשלום יהיה כפי שסוכם מראש.
בנוסף , חייגתי אל מר פיני -בעל חברת הביטוח דורון והוא בפרוש סיים את השיחה איתי בתשובה שיש לו אנשים במשרד שמטפלים בנושאים כאלו ושאפנה אליהם ,הוא דיבר בצורה מתנשאת ,לא נעימה כאילו אני מקבצת נדבות ולא לקוחה מאוכזבת.חבל מאוד!
עוגמת נפש,זמן ,בעיה עם הבנק סוג הנזק :
פיצוי מיידי בסך הסכום המופקע שחוייב פתרון נדרש :

דורון ענק הביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה