פרטי התלונה

תלונות דורון ענק הביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזרת דמי ביטוח חובה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏30 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מצ"ב מסכת ייסורים שעברתי בחודשיים האחרונים מול חברת הביטוח "דורון ענק הביטוח" :

בסביבות ה 15.07.09 אישרתי להצטרף לביטוח חובה + מקיף, שאמור היה להתחיל ב 01.08.09 (למשך שנה), בחברת הביטוח "דורון ענק הביטוח", את העסקה עשיתי עם נציגה בשם קורין.
ב 29.07.09 שלחתי פקס עם בקשה לביטול הביטוח. כשהתקשרתי לברר שהפקס התקבל הופתעתי לגלות שיש צורך להעביר את הביטוח חובה עצמו על מנת לבטח אותו,
ב .30.07.09 בשעה 18:30 לערך, הונח הביטוח חובה, פיזית, בידיה של קורין, שלא הבינה מדוע בכלל היה צריך לעשות כן, כי כבר שלחתי הודעת ביטול בפקס.
התקשרתי לאחר כמה ימים, נציגה בשם ליטל ביטלה את הביטוח המקיף, אך החזירה אותי לקורין לביטול של החובה.
קורין - לא ביטלה את הביטוח ולא חזרה אלי.
שוב חזרתי אליה לאחר כמה ימים, ביקשתי לדבר עם מנהל,
קורין הבטיחה לי שמנהל יחזור אלי תוך 24 שעות.
לאחר 10 ימים בהם אף אחד לא יצר איתי קשר או טיפל בבקשה שלי,
שוב יצרתי קשר, הפעם ענתה לי נציגה בשם מורן,בדקה את הנושא, חזרה אלי בסוף היום ועדכנה אותי שהטיפול חוזר לקורין.
התקשרתי שוב לקורין, הפעם קורין ביררה וחזרה אלי בבקשה לדווח בתחנת המשטרה שהטופס אבד.
לאחר מעבר בין 2 מחוזות משטרה, ובדיקה באינטרנט,
עולה שאין שום צורך בדיווח למשטרה, ולא נמצא שום גורם במשטרה שמוכן לטפל במקרה.
לאחר שהובטח לי שהנושא יטופל בתוך יום\יומיים מול "שומרה" שחייבו אותי בגין ביטוח החובה (סה"כ 1703 ש"ח),
לא חזרו אלי, לא משומרה ולא מדורון ענק הביטוח.
שוב צילצלתי ושוב קורין מסרה לי שהעניין בטיפול, וקצת "התבלבלו" בשומרה,
שוב ביקשתי לדבר עם דמות בכירה יותר, הובטח לי שיחזרו אלי - אך לא עשו כן.
היום, כחודשיים לאחר הביטול, עדיין לא קיבלתי את כספי, בזבזתי שעות וכסף בשיחות עם הנציגים של החברה (בעיקר עם קורין - למעלה מ-20 שיחות),
מעולם לא חזר אלי מנהל, בשום דרגה כלשהי, הטענה החדשה היא שהמנהל באבל ולא יכול לדבר בטלפון,
הדרישה החדשה היא שאני אכתוב מכתב לשומרה שטופס הביטוח אבד ובנוסף טופס אישור מחברת AIG ששילמתי להם את הביטוח.

אני לא מבין למה אני צריך לעבור את הטרטור הזה ?
למה אני צריך להמתין כבר חודשיים לכסף שלי ?
למה אני צריך לעשות עשרות טלפונים?
למה מנהל לא מתייחס לטענות שלי ?
למה, אם אני הנחתי פיזית את הטופס בידי הנציגה של חברת הביטוח,
למה אני צריך לכתוב מכתבים לשומרה, להנפיק אישורי תשלום, לגשת למשטרה ?!
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מיידי+הצמדת ריבית+החזר הוצאות על עשרות שיחות טלפון+פיצוי על עגמת הנפש והזמן שבוזבז פתרון נדרש :

דורון ענק הביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה