|
|
|
|
|
|
שירות גרוע ביותר |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הגשתי תלונה על רכב שנכנס בי וגם הודע בתאונה יצרתי קשר טלפוני עם חברת הביטוח דורון ענק הביטוח לקחת הרבה זמן שענו לי אחרי ביצוע התיקון במוסך יצרתי קשר עם חברת הביטוח אמרו לי מכסימום 90 יום אני מקבל את הכסף עבור התיקון כמובן שלא הגיע הצ'ק אחרי 90 יום טלפונים ממש לא ענו לי בקיצור המוסך כבר פדה את הצ'ק שלי אחרי 90 יום ואני במרדף אחרי החזר מחברת הביטוח בקיצור ממש אכזבה ולחדש ביטוח בחברה ממש היו צריכים לשכנע כי הזול לפעמיים יקר
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
שירות טוב ומענה לטלפונים ולא לנפנף לקוחות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
דורון ענק הביטוח שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|