פרטי התלונה

תלונות דורון ענק הביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי במלואו נושא התלונה:
‏שבת ‏22 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רח' סוקולוב,94 , חולון כתובת:
אשדוד,העצמאות 85/18 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של "דורון ענק הביטוח סוכ' 2000בע"מ " שנה שלישית ברציפות.
בשנת 2008 – 2009 לפקידה בשם יערית לקח 3 – 4 חודשים לרשום פרטים אישיים שלי- אפילו המליצה לשנות את השם הפרטי שלי מכיוון שלא הצליחה לכתוב אותו נכון.
בנתונים של רכב כל פעם עושים איזה שהו טעות ,כי יש הבדל בין סיטרואן סי 4 ו סיטרואן סי 4 גראנט פיקסו , ולעשות זיכוי מרכב ישן לרכב חדש לקח הרבה זמן .
נכון להיום, אני חוששת שטעוית עושים בכוונה.
בתאריך 18.02.2009 סיכמתי בטלפון עם סוכנת בשם דנה מחיר תנאים לחידוש של ביטוח רכב מקיף + חובה לשנה עבור רכב מדגם סיטרואן סי 4 גראנט פיקסו. על פי ההמלצה של דנה קיבלתי גרר של חברה "ממסי" ללא הגבלה.(בפירוש רשום בפקס).
בתאריך – 22.08.2009 היינו זקוקים לגרר. בחברת" ממסי" נאמר לנו שהם לא עובדים עם "דורון ענק הביטוח".
נאלצנו לקחת גרר לא מטעם הביטוח.
מתאריך – 23.08.2009 עד 27.08.2009 אני ניסיתי לקבל תשובה באיזה חברה אני מקבלת שירות של גרר. פקידות בשם פנינה, קרן, סרי לא נתנו לי אף תשובה ברורה.
בתאריך – 27.08.2009 התמזל מזלי לדבר עם דנה ,שאמרה לי שכל מה שקרה בעניין של גרר זה בגין תקלה במחשבים.
ע"י דנה הובטח לי לקבל החזר כספי עבור גרר פרטי בסך 175 ₪ מול קבלה.מאותו יום נשלח ים של פקסים ובזבוז זמני לטלפונים.
באוקטובר 2009 ללא אישור ירד 90 ₪ מאשראי שלי.
בדצמבר 2009 הצלחתי לדבר עם דנה וקיבלתי ממנה הסבר לגבי 90 ₪ ,שזה פיקדון , למרות שתשלום עבור גרר היה כלול בביטוח ובתום ביטוח 28/02/2010 אני אקבל בחזרה את 90 ₪ .
נכון להיום , ב21.01.2010 קיבלתי החזר כספי עבור גרר 150 ₪ במקום 175 ₪.

אני מבקשת:

א. החזר כספי בסך 25 ₪ . הפרש בין 175 ש"ח ל150 ש"ח .(קבלה אצל דנה כבר 6 חודשים).

ב. החזר כספי 90 ₪ . הסכום שירד מכרטיס אשראי ללא אישורי באוקטובר 2009( הרי מנוי עבור גרר "ממסי" –כולל מחיר בביטוח) .

ג. אני לא מעוניינת בשום חידוש פוליסת ביטוח לרכב בחברה" דורון ענק הביטוח ",
לאחר תלונות שקראתי באתר,ברור לי שהחברה רגילה להוריד מכרטיס אשראי ללא אישורים.

אני רוצה לציין שאת מלוא מחיר הביטוח שילמתי בתשלום אחד.
ביזבוז זמן , זילזול בלקוחות, חיוב מכרטיס אשראי ללא אישור. סוג הנזק :
דורון ענק הביטוח - נזק לציבור, להחרים את החברה. פתרון נדרש :

דורון ענק הביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה