פרטי התלונה

תלונות דורון ענק הביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ואי מתן החזר של חיוב גדול שגוי . נושא התלונה:
חביב חן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של החברה כשנתיים , יש לציין כי כאשר רוצים להצטרף לשרות הביטוח הנציגים עונים מהר , וכאשר רוצים לברר בירור על חשבונית או חיוב שגוי זמני ההמתנה היסטרים , וגם שמעירים על כך הנציגים מראים אדישות ועוינות .
כבר כ3 חודשים מנסה אני להגיע למוקד השירות (בד"כ אני מתייאש אחרי 5 דק' של המתנה) , היום 7.2.2010 חיכיתי כ10 דק' לאחר שענו לי ציינתי כי המענה מאוד איטי התעלמו ממה שאמרתי , ושהתחלתי לספר את הבעייה שלי בחשבונית אמרו לי ששירות הלקוחות לא מטפל בכך לא נתנו לי להגיב וישר העבירו אותי שוב למחלקת שירות לקוחות לנציגה אחרת!!! אחרי המתנה של עוד 10 דק' אמרתי לנציגה שלא תנתק לי ותברר האם מגיע לי זיכוי - היא זיהתה אותי רק לפי שמי ואמרה לי שמגיע זיכוי ע"ס 512 ש"ח שאני אראה אותו , היא לא נתנה לי הזדמנות לשאול ממה מורכב הזיכוי ולפי נימת קולה אני לא בטוח שאקבל אותו כלל ( מגיע לך זיכוי...ביי) .
בעוד כחודש מסצתיים לי הביטוח ואם לא יחול שינוי בשירות נראה לי שאעדיף אפילו לשלם יותר ולקבל שירות יותר טוב .
אבקש התייחסות לסכום הפיצוי + הסברים + פיצוי על עוגמת הנפש - ממש שירות גרוע שלא ציפיתי לקבל מאף חברה .
כספי סוג הנזק :

דורון ענק הביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה