אי התייחסות למבוטח,אי קבלת רכב חלופי |
נושא התלונה: |
יום שלישי 08 פברואר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
סוקולוב |
כתובת: |
חולון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך שציינתי אשתי עשתה תאונת דרכים שלא באשמתה (הפוגעת הודתה). התקשרתי למחרת לחברת הביטוח הודעתי להם על התאונה,דו"ח שמאי קבע שלא ניתן לשקם את הרכב הודעתי להם שבהסכם ביניינו אני אמור לקבל רכב חלופי ,אך נתקלתי בסירוב ובהחלטה חד משמעית שכשאקבל את הרכב החלופי (שעדיין לא קיבלתי אותו עד לרגע זה) הוא יהיה לרשותי רק במשך 4 ימים!!!.
למרות שהסוכן אמר לי אחרת.[
אני אדם חולה חולה ואייני מסוגל לנוע בצורה עצאית אבקש לתת לי רכב עד לקבלת הצ'ק מחברת הביטוח.
וזאת בנוסף לזלזול בלקוחות שמתקשרים אליהם,מערכת ניתוב השיחות לא יעילה בעליל וקשה מאד להשיג מישהו שידבר איתך.
לצערי עם שירות כזה אני לא יתקרב לחברה זו.
|
עגמת נפש ועלבון |
סוג הנזק : |
רכב עד לקבלת הצ'ק, |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|