פרטי התלונה

תלונות דורון ענק הביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול מזעזע בניסיון לביטול ביטוח מקיף + חובה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
יש לי בעיה עם הביטוח של "דורון ענק הביטוח", ועל זה יש הרבה מה לומר , אך אתמקד בטיפול המחריד והמזעזע בעת ביטול פוליסת ביטוח החובה + המקיף שעדיין לא סיימו לי את הביטול הזה, כבר שבועיים לערך אני שאני מבטל את הפוליסה דבר מאוד קצר שצריך להיות אך עדיין לא נגמר ולפי מה שאמרו לי יקח עוד הרבה זמן (מעל שבוע ,ככה הם אומרים), מבקשים ממני להביא כל פעם מחדש עוד סעיף לביטוח בפקס ובמייל שצריך להוסיף לפוליסה החדשה שעשיתי, ואחרי שעשיתי אומרים לי שיש עוד סעיף שצריך להוסיף, וכך הלאה, לאחר שבוע של ביטול התברר שביטלו לי רק את הביטוח מקיף (שעליו גבו בסופו של דבר סכום יתר לפי מה שהסוכנת אומרת),ורק עכשיו הם התחילו לטפל בביטוח חובה , (בינתיים ביטוח חובה שעשיתי בחברה אחרת כבר התחילה והם לא עצרו את פוליסת החובה אצלם, (דבר מזעזע) , מעבירים אותי ממישהי למישהי , אני ממתין הרבה זמן, מתקשר הרבה פעמים ביום (4-5 פעמים) והטיפול בקושי זז, ביקשתי לדבר עם המנהל לפני שבוע וכל יום אותה תשובה!!! "מי צריך אותו? , "קובי" , אוקי הוא עסוק הוא לא יכול לדבר איתך הוא יחזור אלייך בהמשך היום" מקסימום עד שעה 7 בערב.
ככה אותה שיחה כל יום ואין מענה מהמנהל המסתורי!
אני לא מבין למה לא נותנים לי אותו כבר???
מה האינטרס שלהם לעשות את זה ? אני מקבל תשובות חלקיות ומתחמקות של עוד מעט אחזור אלייך וכלום, כל השיחות זה אני נטו עושה אליהם!!
זה דבר מזעזע ,אני מרגיש מטורטר, עצבני, ממורמר , אין התחשבות בלקוח שעוזב(ויש לו את הסיבות שלו) אני אישית כבר לא יודע למי לפנות אם לא למנהל שגם אותו לא נותנים לי
מצפה לתשובה במהרה
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול מיידי של הביטוח , בלי תוספות מיוחדות, פיצוי על ביזבוז זמן יקר ועוגמת נפש פתרון נדרש :

דורון ענק הביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה