איחור משמעותי בקבלת חדרים שהוזמנו |
נושא התלונה: |
יום חמישי 09 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל הגענו למלון בשעה 15:30. נאמר לנו שהחדים לא מוכנים.
חיכינו שעתיים בלובי, כשבכל הזמן הזה אף אחד לא התייחס אלינו,
לא התנצל ולא מצא פתרון לבעייה.
רק בשעה 17:30 קיבלנו את החדרים, כאשר אחד מהם לא היה מוכן לגמרי
והיה צורך לחכות עוד כחצי שעה.
גם כשכעסנו - בצדק!!! אף אחד לא מצא דרך לפצות אותנו, להרגיע, ולהקל עלינו. היינו 4 מבוגרים ו-3 ילדים קטנים.
חבל!!!
|
התנצלות ומציאת דרך לפצותאותנו על עוגמת הנפש. באותו יום היה יום ההולדת של כלתי ולא יכולנו לחגוג כראוי בגלל עוגמת הנפש. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|