פרטי התלונה

תלונות נעלי גזית

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעליים שהתפרקו ויחס מזלזל נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏09 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי קרן טי, ואני לקוחה שלכם מזה מס' שנים. לפני כחודש קניתי בסניף שלכם בקניון מלחה סנדלים אדומות עם פרחים כחולים קטנים ורצועות שנקשרות באבזם על הקרסול ולהם עקב רוקי (מידה 37).
רכישה זו הייתה בתאריך ה-09/05/06 ע"ס 300 ₪ ששולמו במזומן.
סנדלים אלו נעלתי פעמיים בדיוק וכל פעם לא יותר משעתיים-שלוש שכן הן מאד גבוהות ולא נוחות להליכה וממילא זה היה באירועים של המשפחה כך שהן ננעלו למס' שעות ספורות.
לאחר האירוע השני כשהגעתי הביתה הבחנתי כי הרצועות מאד רופפות וכמעט ונקרעות ממקום חיבורם, ולא זאת בלבד אלא שגם צבעם האדום יורד.
כמובן שניגשתי לסניף מלחה בו קניתי את הסנדלים בתאריך 18/05/06 והסברתי מהי תלונתי, ושאני לא מעוניינת בסנדלים אלו מאחר ולאחר נעילתם למס' שעות הם ניזוקו במידה רבה שזה מאד לא תקין, ואני לא רוצה לחשוב בכלל איך הם יראו בעוד מס' חודשים . ( ואני חייבת לציין כי מדובר בסנדלים גבוהות מאד שאי-אפשר ללכת איתם ביום-יום ובטח לא אני שלא מורגלת בדבר ונועלת בד"כ סנדלי טבע , סנדלים אלו שימשו לאירוע בלבד!).
המוכר ענה לי באופן הבא ואני מצטטת:" גברת, אני שולח לך את הסנדלים האלו לתיקון בכל זאת כי כך אנו עובדים , תלוי מאחורי הקופה על הקיר שלנו תקנון של גזית ואין אנו מחליפים נעליים או מחזירים כסף ללקוחות".
כמובן שדבר זה הכעיס אותי מאד מאחר ואני לא מעוניינת בתיקון נעל שנהרסה לאחר פעמיים שנעלתי אותה וכל שכן אני חושבת שצריך להוריד את הכובע ולהודות במצב ספציפי זה שאיכות הסנדל ירודה מאד!!!!
כמובן שהמשכנו להתווכח והוא נתן לי מס' טלפון של שירות הלקוחות שלכם וביקש שאתקשר רק בעוד שלושה ימים כי אז הבחור שעובד שם ועונה לשם אייל יידע במה מדובר.
ולכן התקשרתי כפי שהוא ביקש לאחר מס' ימים ואכן ענה לי בחור בשם אייל , הסברתי לו במה מדובר ושטחתי בפניו את כל טענותיי. הבחור רשם את מספר הפלאפון שלי אמר שיברר בחנות במה מדובר כי הוא לא מצליח להבין על איזה דגם של סנדל אני מדברת, ובזה הסתיימה השיחה.
חיכיתי לטלפון ממנו במשך שבוע שלם ואף אחד לא יצר עימי קשר. הרמתי טלפון בעצמי ע"מ לברר אם יש התקדמות בנושא אבל אף אחד לא ענה לי .
אני מודעת לכך ששירות הלקוחות פועל בימים א-ה בשעות 10:30-13:00
ולכן, המשכתי להתקשר כל יום בטווח שעות פעילותם ועדיין אין תשובה במספר טלפון זה .
אם נחשב בחישוב פשוט מאד נראה שעבר כבר יותר מחודש ועדיין לא שמעתי דבר לא מהחנות, ולא משירות בלקוחות!!!!
עכשיו אני שואלת אתכם :
האם סיבותיי וטענותיי אינם מוצדקות או חסרות כל היגיון? האם שירות הלקוחות לא נועד בכדי לשרת את הלקוחות? האם זה היחס שצריך להינתן?
אני חייבת לציין שאני מאוכזבת מאד ושאני מאד מצטערת שהייתי צריכה לפנות ולהגיע עד ההנהלה בכדי שמישהו יתייחס ברצינות למקרה מביש זה וייתן את היחס הראוי.
ואני באמת מקווה מאד שאכן ההנהלה מכבדת את עצמה ולפחות היא זו שתטפל במקרה ברצינות הראויה.
אני באמת לא מצליחה להבין למה ההתנהגות הבזויה הזאת , הרי אתם רוצים לשמור על שמכם ולהבטיח בשמירה על לקוחותיכם, לא?!

עניין זה חרה לי מאד וגרם להרבה עוגמת נפש וכאשר שיתפתי את סביבתי בנושא זה הבנתי שאני לא היחידה ויש עוד מס' לא מעט של
"מאוכזבי נעלי גזית".
אני מקווה שמכתב זה יעזור לי לקבל שירות שמגיע לי ויעזור לכם לשפר את שירותכם ולשמור על שמכם ולקוחותיכם.

נעלי גזית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה