פרטי התלונה

תלונות נעלי גזית

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגם בייצור נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
רכשתי ב-29.11 מגף בעלות של 349 ש"ח.
לפני כחודש לערך הגעתי לחנות עם המגף עקב קילופים לאורך כל הרוכסן.
מוכרת בשם גיתית אמרה לי כי לא ניתן לתקן את הנעל וניתן לצבוע את הקילופים אך יראו הבדל.
לא הסכמתי לכך והתקשרתי לשירות הלקוחות של גזית וענתה לי מילנה אשרה אמרה שהיא תטפל בזה באופן אישי ותוך שבוע אקבל תשובה.
עבר חודש ורק השבוע קיבלתי תשובה כי אני יכולה להגיע לחנות ולקבל מגף בשווי של המגף שקניתי.
שהגעתי לחנות נכחתי לגלות כי המגף כיום עולה 250 ש"ח ולכן המוכרת גיתית שוב לא מוכנה להביא לי נעל ב349 ש"ח כפי שקניתי.
גיתית התנשאה מעליי ולא הייתה מוכנה לדבר עם המנהל למרות שביקשתי כמה וכמה פעמים לדבר עם המנהל היא דיברה בזלזול ושביקשתי שתעזור לי ותיהיה לצידי היא אמרה שזה המצב והיא עובדת בחברה 3 שנים ולא משנה מה היא לא מתכוונת לדבר עם הבוס שלה כרגע.
נישלחתי הבייתה וזאת למרות שהסברתי לה כי באתי במיוחד מצורן המושב שאני גרה בו עד לקניון חולון, ביזבזתי דלק לא מעט וטרטור של בעלי בצאת שבת.
לגיתי זה לא הזיז ושילחה ואתי הבייתה ואמרה שמחר ידברו איתי.
בבוקר דיברתי עם מילנה שוב והיא החלה לתקוף אותי שהיא עושה לי טובה שהיא מחליפה לי את הנעל. הסברתי לה כי הנעל פגומה ובקושי נעלתי אותה לה זה לא הזיז.
אימי התקשרה למילנה ורק אחרי שאיימה על מילנה שתגיע למנכל היא נתנה לי להגיע לחנות ולקבל נעל ב349 אז לפי מחיר המגפיים במקור ולא לפי המצב הנוכחי. היא דיברה בזלזלו ולא הייתה מוכנה להביא לאימי את הכתובת שהמנכל יושב או פקס שלו או מספר טלפון.
היא אמרה שהיא הגוף הסופי ולא ניתן לערער מעלייה.
פשוט ביזיון שאם אני לא מקבלת את התשובה של קשרי לקוחות אני לא יכולה להגיע למעלה כי חוסמים אותי.
היום אני צריכה שוב לסוע לחולון מצורן על מנת להביא את הנעל כי היא לא מוכנה שאניא לך לסניף אחר.
המשמעות היא שנסעתי פעמיים הלוך ושוב ( א כולל הפעם ששמתי את הנעל בחנות עקב הקילופים) ביזבתי דלק, טורטרתי חודש שלם ולא קיבלתי שום פיצוי.
אשמח לדעת אם תוכלו לקשר אותי עם המנכל או המשרדים שלו.
תודה
עוגמת נפש בזבוז זמן עלבון סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

נעלי גזית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה