פרטי התלונה

תלונות נעלי גזית

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון נעליים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏05 ‏פברואר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון ערים כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה7/12/14 רכשתי זוג נעלי חורף ב"נעלי גזית" סניף עזריאלי. לאחר כחודשיים נקרעה אחת הסוליות (ממש נחצתה לשתיים). ניסיתי לפנות אל הסניף אך התברר שהוא נסגר. פניתי לסניף הקרוב לביתי, סניף קניון ערים בכפר סבא. שם מסרתי את הנעליים לתיקון בתאריך ה-5/2/15, ונאמר לי שהם יוחזרו אלי לא יאוחר משבוע ימים. היום ה-10/3/15 עדיין לא קיבלתי את הנעליים ובכל פעם שפניתי אליהם לא קיבלתי תשובה מספקת. בפעם האחרונה שהתקשרתי(לפני כשבוע) אמרה לי העובדת שהם עדיין בתיקון כששאלתי אותה מה הסיבה ענתה לי שהיא מיצתה את השיחה איתי ואין לה מה להוסיף מעבר לזה שהם עדיין בתיקון. כמו כן הסבירה לי שהם עושים לי טובה שהם מנסים לתקן לי את הנעליים כי הם בכלל חנות של זכיינים. ברצוני לציין שהבעלים של החנות הבטיח לי שהוא מביא לי את הנעליים הביתה ושאין לי מה לדאוג. זה היה לפני שבועיים בערך. כמובן שזה לא קרה, הוא לא הביא וגם לא טרח להתקשר. מצאתי את עצמי חסרת אונים, שאין לי אפשרות לפנות אליהם יותר וכמו כן מבוזה. חשוב לי לציין שניסיתי ליצור קשר עם שרות הלקוחות שלהם אך לא הצלחתי להשיג אותם בשום צורה. אין לי תשובה היום בנוגע לנעליים. שילמתי עבורם 349 ש"ח. לא הספקתי להנות מהם כמובן. אני מעוניינת לקבל החזר כספי מלא. מקווה מאוד שתוכלו לעזור. תודה!
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי מלא פתרון נדרש :

נעלי גזית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה