פרטי התלונה

תלונות נעלי גזית

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון מגפיים לא מקצועי, יחס מזלזל של מוכרים, חוסר תגובה של שירות לקוחותd נושא התלונה:
‏יום שני ‏09 ‏מרץ ‏2015 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
מתחם G עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ל'נעלי גזית' שלום רב,
לצערי אני שוטחת את תלונתי כאן מאחר ולא זכיתי להתייחסות לשלושה פקסים ומייל לשירות הלקוחות שלכם
ברצוני להביא לידיעתכם את תדהמתי ואכזבתי מתודעת השירות הבסיסית ביותר כפי שחוויתי מחברתכם בסניף של נעלי גזית שבעפולה מתחם G.
בתאריך 16.9.14 גילו לבתי הבכורה לוקמיה – סרטן הדם ומאז אנו נאבקים על חייה ובריאותה.
במקביל לגילוי המחלה התגלה בלי קשר כתם עובש רציני בבית שנבע מפיצוץ צינור מים בקיר הגובל בחדר הילדים והמקלחת.
הוזמנה חברה המתמחה בטיפול במקרים כאלו ובהנחייתה נזרקו רכוש רב, רהיטים וכן כל נעלי בני הבית.
כלקוחה ותיקה של "נעלי גזית" ומאחר שלא היו לי כל נעליים להליכה למעט כפכפים שלרגלי ומכיוון שהגיע החורף הלכתי ישירות לסניף נעלי גזית במתחם ג' בעמק בעפולה לרכוש נעלים.
רכשתי מגפיים חדשות בסביבות חודש דצמבר בסניף המדובר.
הנעליים משמשות אותי מהבית לבית החולים ובחזרה. לא לבילוי ולא לשום שימוש לא שגרתי אחר.
בחודש ינואר ראיתי שהנעלים נסדקות, הסוליה מתפרקת והעור מתחיל להתקלף. לא משהו שאמורים לראות בנעלים שהלכו בהם מעט במשך חודש וחצי בלבד. מאחר וביתי מטופלת כל כמה ימים לימים רבים לא יצא לי להגיע למסור את המגפיים לתיקון.
בתאריך 9.3.2015 הגעתי לחנות במטרה לברר מה ניתן לעשות עם המגפיים שכן, לא נראה לי סביר שמותג כזה אמור לשמש אישה במשך כחודש וחצי עד שמתפרק. נאמר לי כי יש לשלוח את המגפיים לחברה ואז יוחלט האם ואיך לפתור את הבעיה. כאמור, מסרתי זוג מגפיים שחורות במידה 38 עקב הבעיות הנ"ל (קילוף של העור, סדקים בעור והיפרדות של הסוליה).
במעמד מסירת המגפיים לשליחתם לחברה, נאמר כי בעוד שבוע יחזרו המגפיים/ או יוחלט להחליפם בזוג חדש והם יצרו איתנו קשר. הסכמתי מאחר ושבוע וחצי לאחר מכן הייתה מתוכננת חתונה במשפחה והתכוונתי לנעול את המגפיים (הזוג היחיד שיש לי).
לאחר שבוע ימים (16.3.15) יצרתי קשר עם החנות ושאלתי האם יש תשובה בנידון. נאמר כי המגפיים נשלחו לתיקון וזה ייקח עוד יום יומיים.
לאחר שלושה ימים התקשרתי שוב ונאמר כי הם תוקנו אך מכיוון שהיה יום שבתון בבחירות הן תקועות בתל אביב ורק ביום ראשון יגיעו לעפולה.
לאחר למעלה משבועיים, התקשרו אלי שהמגפיים הגיעו. מיותר לציין שלחתונה הלכתי בכפכפים.
כשראיתי את המגפיים נחרדתי לראות שהצבע בין שני המגפיים שונה. נראה כאילו טיפלו בנעל אחת בלבד ורק ע"י צביעתה בשחור. הסדק שהיה בקפל החיצוני בחלקה הקדמי של הנעל, רק גדל כנראה מפאת השפשוף. כשציינתי את הבעיה בפני המוכרת נעניתי באטימות מזעזעת- "זה מה שיש, את רוצה - ניתן לשלוח שוב את הנעלים לתיקון".
איך יתכן שהחברה בוחרת לתקן את נעליה שלא עומדות בשום סטנדרט עמידות, על ידי צביעה חובבנית שאינה הולמת אנשי מקצוע? "תיקון" כזה יכולתי לבצע לבדי וכנראה גם באופן פחות חובבני ויותר מהיר.
נזעמת וכועסת יצאתי מהחנות מבטיחה לעצמי שלנעלי גזית אני לא חוזרת.
לפני יומיים (13.4.15) התקשרה אלי מוכרת מסניף נעלי גזית המדובר בעפולה, המוכרת שאלה אותי האם מסרתי לתיקון מגפיים לפני כך וכך זמן. אמרתי שכן וכל הטעם הרע, הכעס והאכזבה מהשירות שקיבלתי שבו ועלו.
המוכרת ביקשה שאסתכל האם יש לי שני מגפיים במידות שונות. לא האמנתי אך בדקתי ונדהמתי לגלות שאכן יש לי מגף אחת במידה 39 ומגף שני במידה 38.
עניתי שאינני מאמינה והמוכרת ביקשה לתדהמתי – אני מבקשת שתגיעי כמה שיותר מהר לחנות כי הלקוחה השניה ממתינה לנעליים שלה.
שרשרת האירועים גרמה לי מפעם לפעם לתדהמה רבה יותר ויותר ושיאה הינו שמאז המקרה ועד היום שלחתי מספר פקסים ומייל לשירות הלקוחות של נעלי גזית, אך ללא כל תגובה.
1. דבר ראשון לא ייתכן שכלקוחה חוזרת שקונה את המותג שנים רבות ומעולם לא נתקלתי באיכות נעל כה ירודה שמתפרקת כל כך מהר, לאחר חודש וחצי בלבד שהשימוש היחיד בנעל הוא בירידה מהרכב לבית החולים ובחזרה...
2. דבר שני תודעת השירות, הן של מקבלי ההחלטות והן של המוכרות בסניף עפולה מזעזעת- אטימות שמביישת את המותג נעלי גזית!
3. האם זה נהוג שלקוחות מקבלים נעלים שאנשים אחרים הלכו בהם? האם הלקוחה הנוספת תסכים לקבל נעליים שבמשך כשבועיים הלכה בהם אישה אחרת? האם נהוג להחזיר נעל עם תיקון חובבני?
האם יכול להיות שיש לכם בעיה גורפת בדגם הנ"ל שכן באופן מפתיע גם הלקוחה הנוספת שלחה את אותו דגם מגפיים לתיקון?
4. האם נהוג להתייחס ללקוח רק לפני שהוא מוציא את מיטב כספו על מוצר שלכם??
5. אבקש לקבל את תגובתכם במהרה ואיך אתם מעוניינים לפתור את המקרה הלא יאומן הזה. נכון לעכשיו עדיין לא הגעתי לחנות מפאת אשפוז של ביתי. מחכה עם החזרת המגפיים עד לקבלת תגובתכם.

ממתינה לתגובתכם מזה זמן רב
כספי, עלבון סוג הנזק :
החלפת המגפיים בזוג חדש, פתרון נדרש :

נעלי גזית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה