פרטי התלונה

תלונות נעלי גזית

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת נעליים בגזית-בושה!!! נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏24 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני מספר ימים רכשתי מגזית באילת מגף חדש (לא במבצע) מהקולקציה החדשה. לצערי לא היה בחנות הצבע שרציתי ולכן המוכרת אמרה לי שאוכל לקנות את הדגם בצבע אחר ולהחליפו באותו דגם אך בצבע שרציתי ,בחנות הקרובה לביתי - בגזית ב"ש.
כאשר הגענו לגזית בבאר שבע, המוכר, בחור בשם ג'קסון לא הסכים להחליף לי את המגף לצבע שרציתי והוא ביקש שאשלים את המע"מ של הנעל, כי רכשתי אותה באילת ורק אז הוא יחליף לי את הצבע. גם לאחר שהסברתי לו שהוא עובר על חוק המע"מ ואיני אמורה להשלים ולשלם עוד כסף הוא לא השתכנע!
התקשרתי מיד לחנות בביג באילת ממנה רכשתי את המגף, ענתי לי מוכרת נחמדה בשם יערה שהיתה המומה מתגובת המוכר ואמרה שזה נוגד את מדיניות החברה ואף ניסתה לעזור ולהתקשר אליו מספר פעמים על מנת שיחליף לי המגף , אך לא היתה תשובה בחנות בב"ש.
זו היתה ממש עוגמת נפש, הייתי צריכה מאוד את המגף, וגם שלחתי מישהו במיוחד לב"ש (איני תושבת ב"ש) ושילמתי לו נסיעות ודמי טירחה על מנת שיביא לי את המגף והוא חזר בידיים ריקות.
יש לציין שהמון פעמים אני מנסה לתפוס את שירות הלקוחות ולא עונים שם, והתיבה להשארת הודעות מלאה ולכן לא ניתן להשאיר הודעה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

נעלי גזית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה