פרטי התלונה

תלונות נעלי גזית

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת מוצר נושא התלונה:
סאז סטפני שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏05 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קניון הנגב כתובת:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב5/12 רכשתי זוג מגפיים לאותו ערב כי היה לי אירוע המוכרת בהתחלה היתה מאוד נחמדה ועזרה לי מאוד היתה רק בעיה אחת האפזם מסביב לרגל לא נסגר והיה צריך לעשות חור נוסף(בדיוק כמו בחגורות) מאחר והיתי לחוצה לנעליים ייעצה לי המוכרת להדביק זאת עם נייר דבק רק להערב ומחר להחזיר לתיקון מאחר וזו היתה הבעיה היחידה הסכמתי. למחרת, לאחר שנהניתי מהנעל לילה שלם,חזרתי והיא הציע בנוסף ללא תוספת תשלום גם לבצע הרחבת שרוול. היא הסבירה לי כי מדובר בהרחבה ע"י חום ולא משנים שום פריט בנעל כמו כן עידכנה אותי כי לא בכל נעל זה אפשרי לבצע זאת ולכן יכול להיות שזהלא יבוצע . נענתי בחיוב מאחר וזה לא מה שהיה לי הכי חשוב. ולא היה הרבה מה לתקן. ציינה שתוך 2-3 ימים זה יהיה מוכן שמחתי מאחר ויש עוד אירועים נוספים בדרך וחשבתי שעשיתי עיסקה טובה. עבר שבוע וחצי ואף אחד לא מתקשר לכן שוב הגעתי לחנות (יש לצין כי אני לא גה בב"ש ולא קל לי להגיע לשם כל פעם) המוכרת אפילו לא התנצלה ומסרה כי תוך 1-2 ימים זה יגיע והיא מבטיחה להתקשר והפעם אכן כך קרה. הגעתי לאחר יומיים לחנות ולתדהמתי ראיתי נעל שונה כל החלק החיצוני של המגף כבר לא עור אלא גומי! הסברתי ל"מנהל" החנות כי זה לא מה שביקשתי שיעשו! המנהל עשה עצמו לא מבין וטען כי זה מה שרשום בקבלה, שם רשום כי הנעל נסגרת רק עד החצי ולכן צריך הרחבת גומי. הסברתי לו כי זה לא יתכן הרי נהנתי מהנעל לילה שלם והיא נסגרה עד הסוף (הרי לא היתי הולכת עם נעל חצי פתוחה!) למזלי גם הקבלה היתה עלי והראתי לו כי זה לא כתוב שם שצריך להרחיב ע"י גומי אלא רשום כי צריך לבצע חור לאבזם נוסף+הרחבת שרוול. ה"מנהל" הסביר (פיתאום)כי לא ניתן לבצע הרחבת שרוול ולכן עשו הרחבת גומי. הסברתי לו כי ידעתי , ע"פ מה שהמוכרת ביום הקנייה הסבירה כי יתכן ובאמת לא ניתן יהיה לבצע זאת אך לא סיכמנו שתרחיבו את הנהל בצורה שונה הרי לא היתה בעיה עם ההרחבה מלכתחילה! לאחר שעה של דיונים (כי אני שקרנית לטענת המוכרת שכל פעם התערבה בשיחה)סיכמנו כי הוא יבדוק מה ניתן לעשות מול שירות הלקוחות והוא יחזור אלי. בשיא תמימותי חשבתי שאכן יעשה כך וכמובן שזה לא בוצע לכן ניסיתי שוב להתקשר ולאחר נסיונות רבים ב-26/12 מסר כי מעוניין לפצות אותי בכך שאוסיף חצי מחיר , כלומר 200 ש"ח נוספים על ה400 ש"ח שכבר שולמו ואוכל לקבל עוד נעל זהה רק ללא הגומי!!! באותו רגע הרגשתי כל כך מושפלת על כך שהוא חושב שאני עד כדי כך מטומטמת ....הסברתי לו כבר מתוך ייאוש שאני לא רוצה את הנעל הזו אלא נעל חדשה או החזר כספי מסר שוב כי יבדוק זאת ויחזור אלי תוך שעה גג שעתיים וכמובן שלא חזר אלי היום כבר ה-29/12 כמעט סוף חודש אני במאבקים להשיג אותו ואין עונה כמעט חודש עבר מהיום ששילמתי ולא קיבלתי מוצר! לא מצאתי טלפון למי לפנות (שירות לקוחות, פניות ציבור...) אני כבר לא יודעת מה לעשות...:-( בבקשה עיזרו לי!!!!!
עוגמת נפש, בזבוז זמן, עלבון סוג הנזק :

נעלי גזית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה