פרטי התלונה

תלונות נעלי גזית

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות מזעזעת ונוראית של הנעלים+שירות נוראי נושא התלונה:
ברונר מיטל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏14 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיזנגוף ת"א כתובת:
עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי נעלי סתיו סירה בתאריך 13/8/06, נעלתי את הנעלים בסה"כ 5 פעמים מיותר לציין שלא יצאתי איתם לטיולים שנתיים, אני מתגוררת ב"א ומקסימום הולכת עד לקו 5.הנעלים נראות חדשות לגמרי!!!. הבעייה היא בעקב, ז"א בכל פעם נעלתי את הנעליים העקב נפל. הנעל הינה נעל הסירה שטוחה עם עקב קטן מאוד.אייל הזכיין של גזית באיזור במרכז טוען שאני צריכה להגיד תודה שבכלל מתקנים לי כי אין לו אחריות על "פליפרים" שזה הגומי שיושב על העקב, אבל בעצם זה העקב. ולא יתכן שאני אלך עם נעל פעם אחת והערב יפול.אני פונה אליכם מאחר וזאת הפעם הרביעית שאני מוצאת את עצמי נוסעת לחנות ושולחת את הנעל לתיקון. כל גיחה שלי לחנות עולה לי 10 ש"ח הלוך חזור במונית שירות, גוזלת זמן יקר מזמני וכל זאת עוד מבלי להזכיר את עוגמת הנפש שאותה אני חשה כל פעם תוך כדי הליכה שהעקב עף לי ואני מוצאת את עצמי צולעת ברחובות. אני רוצה את כספי בחזרה, אני בחורה עם לא מעט זוגות נעליים בחיים שלי לא החזרתי נעל 4 פעמים לתיקון. ואני לא מדברת על היחס המזלזל מצד המוכרות בדיזנגוף ועל "קו שירות לקוחות" שהוא בעצם טלפון של בית רגיל עם תא קולי שתמיד, אבל תמיד מלא. להלן המספר בכדי שתנסו בעצמכם: 03-52533838.חוצפה, חוסר סדר, תחושה מגעילה שמהרגע ששילמת את כבר לא לקוחה אלא מעיקה עם התיקונים בהחוזרים ושבים. אני אוסיף שאף פעם לא לקחו לי כסף על התיקון. הנעל כרגע אצלם והם רוצים לתקן ולהחזיר לי. אני ממש לא רוצה אותן, אני רוצה את כספי בחזרה. בעצם אף פעם לא הלכתי עם הנעל בדרכים ישרות..סליחה על המלל הארוך והקשה מנשוא. וכמובן תודה מראש על הטיפול.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי של 169ש"ח, המחיר שעלו מה שהם קוראים להם נעליים. פתרון נדרש :

נעלי גזית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה