פרטי התלונה

תלונות נעלי גזית

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעליים מתפרקות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏31 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רמת ישי כתובת:
רמת ישי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מצ"ב תלונתי : בתאריך 31.12.06 קניתי זוג נעלים של החברה הנ"ל בסניף רמת ישי , הנעלים נפתחו אחרי נעילה של חצי שעה הליכה. חזרתי מחיפה לסניף והם הציעו להדביקם , רק אחרי ויכוח עם המוכרנית הסכימו כי יש להחליפם . הנעליים הוחלפו ושוב הבעיה חזרה על עצמה .
נסעתי שוב לרמת ישי מחיפה ובפעם השלישית הם הבינו שזה לא בסדר.
הם אמרו כי אין מקום לפיצוי לכל היותר החלפה נוספת.
פניתי בכתב והן בטלפון לשרות הלקוחות פעמיים ועד עתה לא נעניתי למרות שקבלתי הבטחה מפורשת שעניני יבדק עד תום.
למותר לציין כי נתנו לי לשוחח טלפונית עם נהג המשאית , מנהל הסניף ברמת ישי מצא כל מיני סיבות להתחמק ממתן תשובה כנ"ל גם מנהל שרות הלקוחות.
עד לרגע זה עם כל הפניות הטלפוניות והבטחה בע"פ כי עניני יבדק טרם נעניתי
התיבה הקולית שלהם היא בעיני פקציה לנפנף קליינטים מאוכזבים וכל ההודעות כולל מיילים לאייל מנהל שרות הלקוחות שווים כקליפת השום.
מקווה שנקבל תגובה ענינית (נסעתי כ 160 ק"מ בארבעה סבבים לרמת ישי בגלל איכות נעל ירודה וה לא מה שמגיע לי....)

בברכה,
בן חמו מירי , חיפה



כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

נעלי גזית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה