פרטי התלונה

תלונות נעלי גזית

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול ורשלנות בטיפול נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
רמת ישי כתובת:
רמת ישי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב3/1/2007 רכשתי זוג נעליים בסניף רמת ישי .לאחר שנעלתי אותם לא יותר מ 5 פעמים נעל אחד נקרעה במהלך שבועיים (נעל ימין ).מאחר ואני גר ליד עכו שזה מרחק נסיעה של כ 50 דקות מהחנות בה רכשתי את הנעליים התאפשר לי להגיע לחנות רק ב 29/1/2007 .בחנות נוכחה רינת המוכרת שטענה כי אין בסמכותה להחליט אם וכיצד לטפל בבעיה היא הסבירה שתבדוק עם המנהל שתשלח את הנעל לחברה להחלטה .קיבלתי מרינת אישור על מסירת הנעליים וכן כפתרון לבעיית המרחק רינת הציעה שאוכל לקבל או להחליף את הנעליים בסניף הקרוב לביתי .
מאז אותו יום ועד לרגע זה אני חוזר ומתקשר למנהל החנות וכדי לברר מה קורה ןלצערי אני נתקל ביחס מזלזל ושקר מתמשך.
אני רוצה לציין שכל תלונותיי מתייחסות למנהל החנות שלמעשה לא מתפקד כראוי כלפיי.
לא נותר לי אלא לקבל מכם עזרה וטיפול בנושא (אני תקוה כי הטיפול יכלול התיחסות למנהל החנות).
עוגמת נפש, עלבון, בזבוז זמן. סוג הנזק :

נעלי גזית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה