פרטי התלונה

תלונות נעלי גזית

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעליים שכעבור יום נהרסו נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏06 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
עזריאלי ודיזינגוף סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שלישי ה-6.2 קניתי נעליים חדשות בגזית, קניון עזריאלי. כעבור יום ושעות ספורות של שימוש, הרוכסן נהרס לחלוטין, ולא היה ניתן להשתמש יותר בנעל. היום הגעתי לחנות בדיזינגוף, והיה לי ברור שבמקרה כזה יציעו לי מייד נעליים אחרות במקום. למרבה התדהמה, מנהלת החנות חסרת הסבלנות פשוט נבחה עליי שהם לא מחליפים נעליים ולא נותנים זיכוי, ושינסו לתקן לי את הרוכסן. השארתי שם את זוג הנעליים, מתוך תחושה שזרקתי 330 ש"ח לפח ולא נהנתי מהרכישה אפילו יום אחד. כשניסתי למצוא טלפון של שירות לקוחות של החברה, לא מצאתי בשום מקום. התקשרתי לסניף בעזריאלי, ביקשתי את המספר, המוכר נתן לי מספר ומייד אחר אמר "שלום וביי" וטרק לי את הטלפון. מיותר לציין שבטלפון האמור אין כל מענה. זהו שירות משפיל, מתחת לכל ביקורת, אני דורשת את כספי בחזרה - רק שאין ממי לדרוש.
טרטור, עוגמת נפש, שירות גרוע סוג הנזק :
החזרת הכסף פתרון נדרש :

נעלי גזית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה