פרטי התלונה

תלונות נעלי גזית

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מזלזל ונעליים פגומות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏06 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מרכז מסחרי בית שמש כתובת:
תיאור הבעיה:
אני פונה אליכם לאחר שאני מרגישה חסרת אונים ומיואשת לחלוטין מחברת גזית. רכשתי בסוף הקיץ 2 זוגות של סנדלים. לאחרמכן הסתבר לי שהסנדלים אינן תקינות. שבתי לחנות אך סרבו להחליפם. זוגות הנעלים היו חדשות ולא נעלתי אותן. עד היום לאחר מסכת יסורים, נותרתי עם זוג אחד שחזר מתיקון, אך לא תוקן, וזוג שני שלא חזר, ולא ניתנה לי אפשרות לקבל זיכוי, בטענה שאין נותנים זיכוי כתוב ללקוח. לכן נותרתי עם זוג פגום וללא זיכוי עבור הזוג השני. שלחתי פקס בעניין לשרות לקוחות , המענה הטלפוני מלא , אני מנסה כמעט מדי יום. אני ממש מיואשת. חשבונית הקנייה עדיין אצלי אך היא דוהה ובקרוב תמחק. אני אשמח מאוד אם תוכלו לסייע לי בעניין זה. קיבלתי שרות מזלזל, מוכרת החנות סרבה למסור לי את הטלפון של בכעל החנות ומסרה לי טל' שגוי של שרות לקוחת. קראתי את הסיפורים על החברה. לו רק ידעתי קודם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

נעלי גזית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה