פרטי התלונה

תלונות נעלי גזית

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי רצון להחליף נעליים שנקנו בסוף עונה נושא התלונה:
טל שמרית שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי שתי זוגות נעלייים בנתניה , את הכסף קיבלו באהבה רבה., באותו שבוע נעלתי אותם וזוג אחד לא היה נוח הזוג נקנה בנתניה ואני גרה בעפולה נסעתי להחליף את הזוג בנצרת עילית ,המוכרת עיקמה פרצוף ,הרגשה נוראית ,,לא רצתה כ"כ לתת לי להחליף ,לקחתי זוג בלית ברירה .תוך כדי שיחה היא אמרה למה לא נסעתי לרמת ישי ? כאשא יצאתי מהחנות ידעתי שאת הזוג הזה אני מחליפה{יום חמישי} .נסעתי לרמת ישי ביום ראשון וגם שם התייחסו כנאה לחברה גדולה בעיקומי פרצוף נוראיים ,לאחר שהמוכרת הסכימה נכנס בעל החנות וטען שאי אפשר לקחתי את הזוג . יצאתי בכעס רב שאת כספי קיבלו מהר אבל היחס מחפיר .התקשרתי לשרות לקוחות גם שם הייתה אחת שענתה ואמרה שאי אפשר ומה חשבתי לעצמי שקניתי את הזוג ?בקיצור לא רצתה להבין {הכסף של הלקוח לא שווה.}אמרה לבסוף שתבדוק ותחזור אליי בדקה ויום למחרת אמרה ב"נחמדות" שאני יכולה ליסוע לרמת ישי להחליף מידה וצבע באותו הדבר הרי הם יודעים שאני לא אלך להחליף צבע או מידה כי אמרתי לה בטלפון שאני לא אוהבת אז מה הרעיון לתת ללקוח כאילו את מבוקשו?בידיעה שהלקוח לא יהנה והם יצאו מרוצים שאלתי היא האם את כספי אני יוכל לקבל או להחליף לנעליים שאני ארצה?
כספי ועלבון סוג הנזק :
פיצוי מיידי והחלפת הנעליים פתרון נדרש :

נעלי גזית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה