פרטי התלונה

תלונות נעלי גזית

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מגף בן שלושה חודשים.תוקן כבר לפני חודש וחצי וכעת יש צורך בתיקון שנית.de נושא התלונה:
‏יום שני ‏11 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון ערים כפר סבא כתובת:
כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה חודשים רכשתי מגפיים מהקולציה החדשה של העונה בחנות גזית בקניון ערים בכפר סבא.המגפיים קצרו שבחים רבים.אך לצערי כעבור כחודש וחצי החלו בעיות של התקלפות הצבע מהעקבים.(ברצוני לציין שאין זה המגף היחידי ומגף זה לא ננעל יום יום.) ניגשתי לחנות והמגפיים נשלחו לתיקון וחזרו לאחר 12 ימים. לא עברו 45 יום מהתיקון והבעיות חזרו, בשתי הנעליים נפתחה הסולייה ובעקבים שוב מתקלף הצבע.ניגשתי פעם נוספת לחנות ואחראית משמרת שמעה ממני את התלונה וענתה" שמה שניתן לעשות זה לשלוח לתיקון,אין אפשרות לזיכוי או החלפה זו מדיניות החברה" התעקשתי שאין אני מעוניינת במגף שעלה 400 ש"ח ותוך 3 חודשים יש לשלוח פעם נוספת לתיקון .והתשובה של אחראית המשמרת " מנהלת החנות לא נמצאת היא נמצאת רק בבוקר אני משאירה את הבקשה והיא תיצור כבר קשר איתך מחר .12.2.08 היום יום ג 13.2. אכן יצרה איתי קשר נעמה מנהלת החנות. נעמה ביקשה לשמוע במה מדובר לא סיימתי לספר והתשובה היתה: ישנה מדיניות לחברה לא מחליפים ולא מקבלים זיכוי. אמרתי לנעמה שבכל כלל יש יוצא מהכלל ושווה לבדוק, אך נעמה המשיכה אני עובדת כבר הרבה שנים ויודעת שאין אפשרות.לצערי נוצר ויכוח ביננו היות ונעמה עובדת לפי חוקים ולא מוכנה לנסות ולבדוק .נכון שקל להדבק לחוקים והנחיות אך אני כלקוחה לא מוכנה לקבל תשובות שאין להם כל בסיס של בדיקה לגופו של העניין הספציפי שלי. סיום השיחה ביני ובין נעמה היה שאני לא מסתפקת בברור רגיל אני אפנה עם צריך גם לגורמים נוספים , המטפלים בתלונות הציבור נעמה שאלה האם אני מאימת ושמבחינתה זה בסדר זה פירסום בחינם . לסייום השיחה סוכם שנעמה תברר אצלה ותחזור עם תשובה. תשובתה של נעמה"שהאפשרות היחידה היא תיקון ".לא נתתי אישור לשלוח כרגע את המגף לתיקון עד לברור מצידכם. אין ברצוני לתקן את המגף פעם שניה כי מי יודע מתי תהיה הפעם השלישית והרביעית וכו.... לטיפולכם המסור.
כספי סוג הנזק :
זיכוי או קבלת מוצר אחר שווה ערך ליום הקניה. פתרון נדרש :

נעלי גזית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה