|
|
|
|
|
|
מוצר פגום |
נושא התלונה: |
יום שישי 21 מרץ 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון איילון רמת גן |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ביום חמישי ה- 20.3.08 בשעה 16:16 רכשתי נעליים מדגם בובה דנדי תפרים כפתור וופל בצבע שחור במידה 37. ביום שישי 21.3.08 בבוקר נעלתי את הנעליים והנעל הימנית נקרעה.
בשעה 10:00 התייצבתי בחנות בקניון איילון וביקשתי שיחליפו לי את הנעליים, אפילו לדגם אחר. המוכרת צעקה עלי שאני משוגעת ושהדבר היחיד שהם עושים זה לשלוח את הנעל לתיקון.
ביקשתי לשוחח עם המנהל, המוכרת מסרה שהוא בחדר לידה ולא יענה. ביקשתי את הנייד שלו כדי לצלצל היום, אך היא סרבה למסור.
המוכרת לקחה את זוג הנעליים. אני לא קיבלתי תמורה לכסף שלי. הרי קניתי מוצר שלא אמור להיות פגום ואם כן אז החברה אחראית למה שהיא מוכרת. הרי קניתי מותג ולא סחורה בשוק.
|
כספי |
סוג הנזק : |
לקבל את הכסף בחזרה או לקבל נעלךיים אחרות חדשות מדגם אחר ולא נעליים מתוקנות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
נעלי גזית שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|