פרטי התלונה

תלונות נעלי גזית

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי\זיכוי< נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
חדרה כתובת:
קניון חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב 21.10 קניתי נעליים בסכום של 300 ש"ח והשארתי אותם בחנות כדי לתקן כמה דברים.המוכרת אמרה שב 23.10 אוכל להגיע לחנות ולקחת את הנעליים אך אף אחד לא התקשר אליי.ב 24.10 חייגתי לחנות ושאלתי מה קורה עם ההזמנה שלי,המוכרת אמרה שב 27.10 ההזמנה תגיעה,ושוב אף אחד לא דיבר איתי.התקשרתי שוב לחנות ואמרו שזה יגיע ב 30.10 וזה שוב לא קרה.בינתיים קניתי זוג חדש של נעליים באותה חנות כי ממש הייתי צריכה ניילים.ב 3.11 התקשרתי לחנות ואמרתי שברצוני לבטל את העסקה אך המוכרת אמרה שלא ניתן לעשות זאת וזאת שהבטיחה לי שההזמנה תגיעה תוך כמה ימים כנראה עשתה טעות כי זה לוקח שבועיים.הסברתי לה שאם הייתי יודעת את זה מראש,לא הייתי מזמינה והייתי קונה משהו אחרץביקשתי לשוחח עם המנהל אך אמרו לי שהרבה אנשים רוצים לדבר איתו והוא בן אדם עסוק וזה לא אפשרי.היחס שקיבלי היה מזעזע והייתי רוצה או לקבל את הכסף שלי בחזרה או לקבל זיכוי.בפעם האחרונה שחייגתי לחנות,מוכרת בשם אביבה אמרה שאני מפריעה לה כי היא עם הלק' וניתקה לי את הטלפון.המוכרת אמרה שיש שלט שבו כתוב שתיקון לודח עד שבועיים.אבל גם אם יש שלט ואותה אחת שמכרה לי את הנעליים אמרה שתוך 3 ימים אני אקבל אותם בחזרה צריכה לדעת יותר ממני את המדיניות של החנות.אני חושבת שאם העובדים של גזית עשו טעות,הם צריכים לקחת אחראיות כי שבועיים אחרי ההזמנה,הקניה הזו כבר לא רלוונטית לגבי
כספי סוג הנזק :
החזר כספי\זיכוי ופיצוי פתרון נדרש :

נעלי גזית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה