פרטי התלונה

תלונות נעלי גזית

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת נעליים פגומות ויחס משפיל נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏30 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון ערים כ"ס כתובת:
תיאור הבעיה:

בתאריך 21.11.08 רכשתי בסניפכם בקנין ערים בכ"ס זוג מגפי עור בשוי של 600 ש"ח , בהתחלה מאוד נהנתי מהנעליים קיבלתי המון מחמאות והרגשתי שהשקעתי הייתה נכונה וכדאית , כעבור שבועיים וחצי המגפיים התקלפו , דבר שהפליא אותי מאוד לאור העובדה שמכירם לא היה מועט , פניתי מיד לסניף כ"ס בבקשה לתקן את הנעליים , הם אכן מסרו אותם וכעבור שבוע אספתי את המגפיים ולאחר יומים להתדהמתי המגפיים חזרו לאותו מצב לצערי הרב חוץ מלצבוע אותם לא נעשה שום תיקון. פניתי כבר בכעס רב לסניף כ"ס והמוכרת בחנות לינדה שמה אמרה שאיין מה לעשות בסניף , יש שירות לקוחות תפני אליהם והבטיחה במפורש ששם יתנו לי מענה , אך למעשה שחייגתי למס' של השירות לא היה מענה מגיע לתקליט לא להשאיר הודעה , כעסתי מאוד וניסתי ליצור קשר טלפוני עם סניף כ"ס כמה פעמים אך מתברר שגם לשם מגעים לפקס פניתי למס' טל' של גזית חנות ברעננה וביקשתי שיחזרו אליי מהנהלה או שירות לקוחות , ברכה מגזית ביום חמישי שעבר חזרה אליי וביקשה שאסביר על מה מדובר הסברתי לה על הכל בטלפון ובשיחה איתה היא אומרת לי שבסניף כ"ס אף אחד לא יודעה מהנושא כולל דרור ולינדה שפניתי אלהם ישירות , כמובן ששקרים כאלה אני לא מוכנה לקבל או לספוג והסברתי לברכה מנהלת שירות לקוחות , ברכה אמרה שמנהלת החנות נעמה תחזור אליי , ונעמה חזרה אליי וביקשה שאשאיר את הנעליים בחנות והיא תעביר אותם להחלטת הנהלת גזית , לחנות הגעתי שוב אחר כל היחס המשפיל הזה בכעס ואמרתי את הדברים ללינדה המוכרת שהייתה שם , ואחת העובדות בשיא חוצפתה העזה לענות לי " ככה תגידי לחברות שלך: וניסתה להכות אותי מיימי לא ידעתי יחס כזה מזלזל ורמה מאוד נמוכה של הנהלה ועובדים של רשת , אני דורשת שיטפלו במצב ויגעו להסדר אם אותה עובדת , ועל כל השיחות טל' על כל הזמן הריצה שלי הלוך ושוב לחנות יפצו אותי כראוי ויזכו אותי עבור הנעליים , אבקש להתייחס לתלונה זו כהזהרה לתביעה ופנייה שלי לאיגוד תלונות הציבור.
לטיפולכם המיידי ,
אסתר
עוגמת נפש סוג הנזק :

נעלי גזית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה