פרטי התלונה

תלונות נעלי גזית

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏25 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אתמול בערב הייתי בחנות גזית בקניון חולון , וראיתי מגף ב- 249 ש"ח שלפני כשבוע המחיר היה 400 ש"ח, ולכן שאלתי את המוכרת כדי לדעת בוודאות , היא אמרה לי כן זה המחיר, ועוד אמרתי אז המחיר ירד, רצתי הביתה כדי לקרוא לבעלי שיבוא איתי לקנות, הגעתי איתו, ולא ראיתי את המגף שוב, אז שאלתי את המוכרת היא אמרה לי זה בטעות היה במקום הלא נכון שבו היה רשום 249 ש"ח, ממש התאכזבתי, טיטרתי את בעלי במיוחד בשביל המגף הזה, כבר קניתי אצלכם בעבר כמה זוגות מגפיים ולא נראה לי שאחזור לגזית זה ממש לא בסדר שהמוכרות מטעות את הלקוחות
הנחה על המגף פתרון נדרש :

נעלי גזית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה