פרטי התלונה

תלונות נעלי גזית

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פתרון בזיוני ומזלזל לתקלות וטרטור נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה גרנד קניון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה10.12.08 רכשתי בסניף נעלי גזית בגרנד קניון חיפה מגפיים.
בערך בפעם החמישית שנעלתי אותם חשתי כאבים בעקב רגלי. חשבתי שהסיבה לכך היא הליכה ממושכת על "עקבים". בערב, כשחלצתי אותן גיליתי כי הסיבה האמיתית לכך היא שמעין רכיב קשיח בגודל של כ1.5/1.5 ס"מ חדר קרוב לס"מ לתוך פנים הנעל (נראה לי שמדובר באיזה כיסוי של הבורג המחבר את העקב אל הסוליה).
לפני שאחל לתאר את השתלשלות האירועים אדגיש כי אני סטודנטית בטכניון וגרה בחיפה בשכירות. לומדות כל יום ואין ברשותי רכב.
נסעתי באוטובוס לחנות ומסרתי את הנעליים לתיקון. לקחו ממני את מספר הטלפון שלי ואמרו שהנעליים יחזרו מתיקון ביום שלישי שלאחר מכן. כדי לוודא שלא אסע לחינם התקשרתי לחנות שבוע אחר כך כדי לוודא שאכן הנעליים חזרו. העובדת טענה שהיא בודקת ברישומים והחזירה תשובה חיובית. למחרת נסעתי לשם באוטובוס, וגיליתי שהנעליים לא חזרו מתיקון. הופתעתי מאד בהתחשב בכך שהתקשרתי לוודא ובנוסף יש להם מספר הטלפון שליכדי להודיע לי אחרת.
שבוע לאחר מכן התקשרו להגיד לי שאני יכולה לבוא לחנות לקחת זוג כזה חדש. שוב נסעתי לשם באוטובוס, אך ורק לצורך מטרה זו. הן לא מצאו את הזוג שטענו שנשלח אך ורק בשבילי ושאלו אותי למידתי. לא זכרתי איזו מידה לקחתי ומדדתי שני זוגות שאחד מהם לקחתי איתי. הייתי מאד מסופקת לגבי הפיתרון שנתנו לי שכן חששתי שמא התקלה תחזור עליה שכן הבעיה כנראה בטיבם של הנעלים.
ואכן, לאחר כשלוש פעמים שנעלתי את הזוג החדש הבעיה הופיעה ! התקשרתי לחנות והם אמרו שעלי לפנות לשירות לקוחות. ניסיתי להשיג אותם במשך כמה ימים, אך ללא הצלחה. ביקשתי מהסניף בחיפה שיקשרו אותי איתם. כשחזרו אלי טענו שלא יכולים לעשות דבר אם לא רואים את הנעלים בעיניהם. הסברתי שזו פעם שנייה שזה קורה, ושהזוג הקודם כבר היה אצלם. בניגוד למה שנאמר לי בחנות, שירות הלקוחות טענו שהנעלים הקודמות לא הגיעו אליהם ושההחלטה התקבלה בידי מנהלת החנות. לאחר שיחה עם החנות, מנהלת שירות הלקוחות אמרה שהתקלה נבעה מכך שלקחתי זוג שקטן עלי. טענה לא מבוססת ולא רלוונטית לחלוטין בהתחשב בתקלה שקרתה ובמציאות.
ושוב נסעתי באוטובוס בשביל למסור את הנעלים בחנות. דרשתי לדעת מה יהיה הלאה ונאמר לי ששירות הלקוחות ישלחו לי בדואר זיכוי ושזה לא עסק שלהם יותר.
עם הידיעה הזו והעובדה שאני מעבירה את החורף הזה ללא המגפיים שרכשתי אך לא נמצאות אצלי, רכשתי זוג חדש בחנות אחרת (במחשבה שאשתמש בזיכוי לרכוש סנדל בקיץ).
רוצה לציין ששירות הלקוחות מודיעים במזכירה האלקטרונית לא להשאיר להם הודעות ושהם עובדים עד שעה 17:00. לאחרונה התברר שהם בכלל עובדים עד סביביות 12:30. אני סטודנטית ולומדת כל יום בשעות אלא מה שהקשה עלי מאד ליצור איתם קשר בהתחשב בכך שכמעט לעולם לא עונים. כמה פעמים נאלצתי לצאת באמצע הרצאה כדי לענות לטלפון כי ידעתי שלא אוכל להשיג אותם בעצמי.
מנהלת שירות הלקוחות התקשרה כשנעלי בידיה ואמרה שתבדוק את התקלה ותודיע לי. חזרה אלי ואמרה שיתקנו את זה. שאלתי אותה איך פתאום הם מתקנים ,הרי הזוג הקודם שהיה תקול באותו אופן לא היה בר תיקון. השיבה שזו המדיניות שלהם. אמרתי שזה לא מקובל עלי ופיתרון לא מתאים לבעיה. תיארתי לה את השתלשלות העניינים שכללה טרטור רב, בזבוז של זמן יקר ונסיעות באוטובוס ודרשתי שיפצו אותי. לא הסכימה, אז דרשתי לפחות זיכוי והסברתי שבהתחשב בכך שידעתי שאקבל זיכוי ושאין לי מגפיים שישרתו אותי עכשיו כשאני זקוקה להם בחורף, רכשתי זוג חדש. אמרה שזה לא יקרה וכמעט הצליחה בגישתה להתיש אותי. כמעט ויתרתי , אך לא הסכמתי לנסוע שוב לחנות ובקשתי שישלחו אלי. שוב אמרה שזו לו המדיניות שלהם. התייאשתי ואמרתי שישלחו לסניף בכפר סבא שם הורי גרים, והם יאספו את הנעלים. כמעט ויתרתי אבל אז הבנתי, שזה לחלוטין לא צודק מה שנעשה ! הודעתי שאני לא מוכנה לפתרון המזלזל הזה ושאם לא אקבל תשובה קצת יותר רצינית אשלח תלונה. אמרה שלא אקבל תשובה אחרת ושאשלח תלונה. הודעתי שלא יטרחו לשלוח את הנעלים לכפר סבא, ובכל זאת התקשרו אלי משם שלשום להגיד שהנעליים הגיעו לשם, הודעתי שלא אבוא לקחת אותן ושיעבירו זאת לשירות לקוחות. ניסיתי לצור קשר עם שירות הלקוחות ולומר שלא אקח אותם אך כמובן שלא ענו לי שם מספר פעמים.

בזבוז זמן, עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר ופיצוי כספי פתרון נדרש :

נעלי גזית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה