פרטי התלונה

תלונות נעלי גזית

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות מצד גזית לגבי תלונתי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:

תאריך האירוע:

תאריך 13.2.09 רכשתי נעליים, במבצע סוף עונה בעלות של 149 ש"ח, בחנות "גזית" אשר ממוקמת בקניון השרון בנתניה. הנעליים נרכשו במידה 37-שזו מידת הנעליים שלי- כאשר מדדתי את זוג הנעליים בחנות הכל היה תקין, הנעליים היו נוחות למדיי והמוכרת אף הגדילה לעשות ונתנה לי "ספידות" חצויות "למקרה וכף הרגל שלי תחליק מהנעל"(כעת אני תוהה אם נתקלה כבר בתלונה זהה לשלי...)

כאשר רציתי לנעול אותן לעבודה, יצאתי בבוקר לדרכי, אך תוך כדי צעידה כף הרגל שלי החליקה מהנעל. לא יכולתי לצעוד יותר מכמה צעדים והחלטתי לעשות "אחורה פנה" לביתי ולהחליף את הנעליים.

כאשר חזרתי אל החנות בבקשה לקבל זיכוי, נאמר לי כי בסוף עונה אין החלפות אלא רק החלפת מידה וצבע של נעליים. מעבר לזה נתן לי מנהל החנות ספידות נוספות אשר מודבקות לנעל במיקום מעל לקרסול הרגל.

הסכמתי בחוסר רצון והחלטתי לתת גם לכך הזדמנות. שוב, נעלתי את הנעליים והתכוננתי לצאת מהבית אך לאחר כמה צעדים מחוץ לבניין שוב החליקה הנעל מכף רגלי.

אין שום בעיה במידת הנעל, הנעל נוחה מכל הבחינות. אני לא רואה שום פתרון מלבד קבלת זיכוי בחנות הרשת. אמנם הסכום לא גבוה -149 ש"ח- אך איני מוכנה "לזרוק" את כספי.
אציין עוד כי אני לקוחה נאמנה של גזית, מעולם לא נתקלתי בבעיה ברכישה כלשהי מאחת מקולקציות הנעליים שלהם וכי מאוד חורה לי שהבעיה לא טופלה.

בתאריך 16.4.09 חזרה אליי נציגת החברה ואמרה כי לאחר שבדקה את העניין עם מנהל החנות בקניון השרון בנתניה הגיעה למסקנה כי אינם יכולים לעזור לי. כמו כן הוסיפה ואמרה כי כנראה יש בעיה במידת הנעליים;הסברתי לה שהמידה טובה בדיוק וכי אם אקח מידה קטנה יותר הנעל לא תהיה נוחה. אמרה כי אין לה מה לעשות מעבר לכך.
תיאור הבעיה:

כספי סוג הנזק :

קבלת זיכוי לקנייה בסניף הרשת בקניון השרון בנתניה.
כספי סוג הנזק :

נעלי גזית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה