פרטי התלונה

תלונות נעלי גזית

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנה שלא סופקה< נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
קניון חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה הזמנתי נעליים מחנות נעלי גזית שבקניון חדרה. שילמתי בכ"א והנעליים הגיעו לחנות שבפארק המסחרי גן שמואל, אך נתגלה שיש בהם פגם בסגירה והנעליים נשלחו לתיקון. כעבור שבועיים הנעליים חזרו, אך התיקון לא הצליח. המוכרת הבטיחה כי יזמינו לי נעליים חדשות במקומן ויצרו איתי קשר ברגע שהן יגיעו לסניף. אני ילדתי בינתיים את בכורתי וממש לא היה לי זמן לנדנד לחנות או לנסוע אליה שוב. בכל מקרה, גזית לא יצרו איתי קשר מיוזמתם. עקב בעיות אישיות, רק כעבור חצי שנה הזדמנתי שוב לחנות בקניון חדרה וסיפרתי למוכרת את שאירע. היא מצידה נחרה בפני בבוז, האשימה אותי שמה פתאום אני נזכרת לבוא אחרי כ"כ הרבה זמן (באמת לא בסדר שלא רדפתי אחרי נעלי גזית!) ולא הסכימה לסייע לי. מאחר וכעסתי, היא פנתה למנהל החנות ובעקבות השיחה איתו לשירות לקוחות של החברה ולבסוף נמצא הפיתרון - יוזמנו עבורי נעליים זהות מהיצרן. כעבור שבועיים, צלצלו אלי מהחנות והגעתי שוב, רק כדי לגלות שמדובר בדגם מסוג כפכף ולא בסנדל שהזמנתי. הובטח לי שהטעות תתוקן ויצרו איתי קשר. מאז התקשרתי פעמיים לחנות, אך הסנדל לא הגיע. עברו 3 חודשים מאז. מיותר לציין שכובן לא יצרו איתי קשר מגזית ולי ממש אין זמן לרדוף אחריהם. לצערי, הכסף שולם ואני נותרתי ללא הנעליים וללא פיתרון לבעיה. מאחר שהיחס שקיבלתי בחנות היה מחפיר, אין לי כוונה לשוב לשם. את שירות הלקוחות לא תפסתי בעצמי ובימים האחרונים האתר של החברה כלל לא פעיל...
כספי סוג הנזק :
זיכוי! פתרון נדרש :

נעלי גזית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה