פרטי התלונה

תלונות נעלי גזית

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איזה יחס מזעזע וטרטור ברשת הזו!!!! נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏11 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשקלון / אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב- 10/7 רכשתי בסניף גזית בעזריאלי 2 זוגות נעליים זהות, בצבעים שחור ולבן, בסכום של 250 ש"ח לזוג.
לבשתי את הזוג השחור, שהיה מאוד מאוד מאוד לא נוח, ולכן החלטתי להחזיר את הזוג הלבן.
היות והנעל נרכשה בעזריאלי ואני תושבת אשדוד, הגעתי לסניף אשדוד והמוכרת בחנות סירבה לקחת את הנעל בטענה שזה לא נקנה בסניף שלהם - היא טענה שזה זכיינות ורק בסניף עזריאלי יקבלו אותם בחזרה (לציין כי הדגם היה קיים בחנות!).
פניתי בטלפון לסניף עזריאלי - שם נאמר לי במפורשות שאני יכולה להחליף את הנעל בכל סניף - אולם למוכרת באשדוד זה לא כ"כ הזיז (היא שמעה את השיחה ברמקול).
השבוע נסעתי לסניף אשקלון, שבו המוכרת ה"חביבה", מיטל יחיאל, אפילו לא הסכימה לדבר איתי - היא טענה שזה סוף עונה ואין החלפות - פשוט לא היה עם מי לדבר ולהסביר את כל הטרטור שעברתי!!!!!
לא מספיק שזוג אחד כבר הלך לפח, זה גם גורל הזוג השני?????
חבל שזה היחס ברשת,
הייתי רוכשת אצלכם בסכומים יפים מאוד!
אני לסניפים שלכם - לא מתכוונת להתקרב!
אני דורשת זיכוי מלא של 250 ש"ח על נעל שלא ננעלה מעולם, שבאף סניף לא הסכימו להחזיר - ועכשיו אני בבעיה בגלל הזמן שעובר!
לטיפולכם המהיר אודה.
עלבון,זלזול סוג הנזק :

נעלי גזית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה