פרטי התלונה

תלונות נעלי גזית

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן מענה לפנייתי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון הזהב ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 25.8 רכשתי בנעלי גזית בסניף קניון חולון 2 זוגות נעליים.
זוג אחד היה תקין אולם הזוג השני- סנדלים שחורות מתוצרת קריזה לא היו תקינות. כבר ביום הראשון שנעלתי את הסנדלים, הרצועה שאמורה להחזיק לי את עקב הרגל החלה להחליק לי מהעקב ולכן לא יכולתי להמשיך ללכת עם הנעל. סברתי כי הרצועה גדולה ולפיכך ניגשתי לסניף קניון הזהב בראשון לציון בבקשה כי יתנו לי מענה לבעיה.
בסניף קניון הזהב, שלחו את הנעל לתיקון וביקשו להקטין את הרצועה. כשהסנדלים חזרו מתיקון, ניגשתי לקניון לאסוף אותן אך גם לאחר התיקון, רצועת הסנדל המשיכה להחליק לי מהרגל.
ניגשתי שנית לקניון הזהב ושוב שלחו את הנעל להקטנת הרצועה.
לאחר הפעם השנייה שהקטינו את הרצועה, נוצרה בעיה חדשה.
מאחר שהרצועה הוקטנה מאוד, הסנדל כבר לא מחליק לי מהעקב אך כעת הרגל נדחפת החוצה ואצבעות הרגליים מצויות מחוץ לסנדל. דבר אשר אינו נוח, אינו אסתטי והכי חשוב- מסכן את אצבעות הרגליים.
ניגשתי בפעם השלישית לקניון הזהב להתלונן על הבעיה החדשה שנוצרה ונאמר לי ע"י המוכרת כי מנהל החנות יהיה בעוד כמה שעות ואוכל לדבר איתו.
חזרתי לסניף הזהב לאחר מספר שעות במיוחד על מנת לדבר עם המנהל האחראי באותה משמרת והמנהל אמר לי כי הנעל אינה פגומה ולכן לא יוכל לעזור לי ועליי לפנות לשירות לקוחות הטלפוני של החברה.
במשך שבוע ניסיתי ליצור קשר עם שירות הלקוחות אולם אין מענה.
רק בשעות ששירות הלקוחות לכאורה מסיים לעבוד, ישנה הודעה קולית המציינת את שעות הפעילות של מוקד שירות הלקוחות כאשר בשעות הללו, אין כאמור, כל מענה.
יוצא מכך כי הסנדלים שרכשתי בסכום של 150 ש"ח לפני כחודש וחצי בילו את רוב הזמן האמור בתיקון בחברה ולא נהניתי מהן כלל, דבר אשר גרם לי לעוגמת נפש רבה.
יתרה מכך, נאלצתי לבזבז זמן רב וכסף על נסיעות לסניף קניון הזהב לצורך שליחת הסנדל לתיקון ואיסופו מהתיקון מבלי שהתיקון פתר את הבעיה וכעת נותרתי עם סנדל פגום, שירות לקוחות שאינו מתפקד ואי מתן מענה אמיתי לבעייתי.

לאור כל האמור לעיל, אני מבקשת כי גורם משירות הלקוחות של רשת נעלי גזית ייצור עימי קשר וידאג כי אקבל החזר כספי בסכום הסנדל שרכשתי.

בכבוד רב,
מעין אזולאי
נזק כספי, עוגמת נפש ו סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

נעלי גזית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה