פרטי התלונה

תלונות נעלי גזית

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזרת מגפיים מתיקון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון רמת אביב כתובת:
רמת אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני חודשים רבים (אני חושבת שעברה כמעט שנה) הגעתי לסניף ברמת אביב לקנות מגפיים. התלבטתי רבות באם לקנות את הנעל, מכיוון שזכרתי שקניתי כמה עונות קודם מגף דומה והוא היה לי מאוד לא נוח.
המוכרת הבטיחה לי שהמגפיים יהיו לי נוחות, והציעה שאביא את המגפיים הלא נוחות שיש לי לתיקון. וכך עשיתי.
המוכרת - יעל, נתנה לי כרטיס של החנות בו כתוב:"מגף בשירות לקוחות", המוכרת הייתה כה אדיבה שלא חשבתי שאני זקוקה להוכחה נוספת על כך שיש לי מגף בשירות לקוחות.
מאז עברו חודשים, אני מתקשרת והיא - יעל, אומרת שתחזור אליי ממש עוד יומיים... ולא חוזרת אליי.
ביום ראשון דיברתי עם בחורה בשם נטלי, שאמרה לי שיעל כנראה לא תעבוד יותר בחנות, ואמרה שתחזור אליי בנוגע למגפיים ביום שלישי.
נטלי גם כן לא התקשרה.

כלומר - יש לי מגף, ששילמתי עליו במיטב כספי - והוא נמצא או בשירות לקוחות או אצל המוכרת - יעל.

כל אדם ישר היה מסכים שזו חוצפה שאין כדוגמתה!

כספי סוג הנזק :
החזרת המגפיים במידיי ופיצוי על עגמת הנפש! באם המוכרת גנבה לי את המגפיים אני מצפה לקבל זוג חדש ופיצוי! פתרון נדרש :

נעלי גזית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה