פרטי התלונה

תלונות נעלי גזית

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מחפיר מצד מנהלת החנות ומצד שירות הלקוחות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏30 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון השרון בנתניה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך .27.12 נכנסתי לנעלי גזית על מנת לרכוש זוג מגפים, בחרתי בזוג אך לא ההיתי שלמה עם הבחירה, עמדתי והיתחבטתי. מנהלת החנות האיצה בי וחיברה אותי ללקוחה אחרת כדי לקבל את ההנחה של המבצע וכדי שתסגור את הקופה , הגעתי הבית והבנתי שהנעל לא בדיוק לטעמי,
לאחר יומים בתאריך 30.12 הגעתי וביקשתי להחליף את המגף- התגובה שקיבלתי ממנהלת החנות הייתה מזעזעת ומעליבה
היא אמרה לי (יותר נכון צעקה) "ידעתי שתגיעי להחליף, את אף פעם לא מרוצה ממה שאת קונה"
"אני לא מוכנה להחליף לך, תפני למי שאת רוצה כולל לשירות לקוחות - אני מחליפה רק את המידה והצבע" "זו המדיניות!"
פניתי להנהלת הקניון שחיברה אותי לשירות הלקוחות - וזה מה שנאמר לי
"את ילדה גדולה" "אף אחד לא הכריח אותך לקנות" "אנחנו לא מוכנים להחליף"
מיותר לציין את הנימה הנוזפת והמעליבה של מנהלת שירות הלקוחות.
ציינתי לפניה שאם בארזים נפלה שלהבת מה יגידו אזובי הקיר - ועכשיו מובן לי למה מנהלת החנות מרשה לעצמה להיתנהג בצורה מחפירה כלפי הלקוחות - יש לה דוגמא משירות לקוחות
ראוי שנעלי גזית יפנימו את נושא השירות ואת היחס ללקוח - כך לא מתייחסים ללקוחות!
עלבון סוג הנזק :

נעלי גזית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה