פרטי התלונה

תלונות נעלי גזית

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת המגפיים נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12/01/2010 אחה"צ רכשתי נעליים בחנות גזית בקניון השלום .
ביום שישי 15/01/2010 הגעתי לסניף גרנד קניון חיפה וביקשתי להחליף את הנעליים שלחצו לי , נאמר לי על ידי מנהלת החנות , שאין אפשרות להחליף אלא רק צבע או מידה , מדדתי מידה גדולה יותר שהיתה גדולה ולכן ביקשתי להחליף דגם .
היום בבוקר 17/01/2010 ניסיתי לדבר עם שירות לקוחות, היחס היה מעליב , ולא מקצועי , ביקשתי לדבר עם אחד המנהלים והתנשאות נאמר לי שוב שהיא הסמכות הבלעדית וגם אם אשלח מכתב בפקס אקבל את אותה תשובה .
אני מבקשת שנית להחליף את דגם המגפים

נעלי גזית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה