פרטי התלונה

תלונות נעלי גזית

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון והחלפה מגפיי עור של גזית +חוסר התייחסות לפנייתי בכת וטלפוני נושא התלונה:
שרעבי רחל ונאור שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
שנקין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה קבועה של נעלי גזיתבדרך כלל קונה תמיד כל שנה כמה זוגות בסניף בשנקין בת"א לפני כמה חודשים קניתי עוד מגף הפעם מעזריאלי שכנראה גם הוא לא באיכות גבוהה . מסתבר שאיכות המגפיים4 או 5 זוגות לא מהעונה הזו שקניתי לא גבוהה בכל הזוגות העקבים נשחקים למרות שהמגפיים חדשים לא מהשנה הזו אבל משנים קודמות.
פיקססתי מכתבים לנעלי גזית למספר הפקס ולטלפון שנתנו לי בחנות אין מענה ולא חזרו אליי היום שוב התקשרתי לשירות לקוחות בבני ברק ענה לי גבר אמר לי אם זה לא מגפיים מהעונהללכת לסנדלר"למה יש סנדלרים במדינה" ככה אמר וניתק את הטלפון בפנים איזה חוצפה מצידו!. אני מאוד מאוכזבת מכך שאני תקועה עם מגפיים חדשים בעלי עקבים שחוקים למה לי לקנות ברשת אם זו ההתייחסות? להוציא מאות שקלים על מגפייםואין שירות ללקוח כמו שצריך להיות ברשת כזו
אני כבר המון זמן רודפת אחריהם אולי תוכלו לעזור?
בזבוז זמן ועלבון עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפה או תיקון פתרון נדרש :

נעלי גזית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה