פרטי התלונה

תלונות נעלי גזית

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏15 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון השרון נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7/6/10 רכשתי נעלים מדגם 20164B בחברת נעלי גזית, לפני יומיים 15/6 (8 ימים לאחר הרכישה) הרצועות של הנעל ימין הפכו ללא אלסטיות ונעל שמאל בדרך. שוחחתי עם מנהלת החנות בה רכשתי את המוצר (גזית, קניון השרון נתניה)והבהרתי לה את שקרה ושאוכל להגיע לחנות להחזיר את הנעלים תוך כשבוע (שבוע וחצי) לדבריה זה לא מקובל, אשמתי היא שאינני יכולה להשיב את הנעלים תוך מספר ימים, כבר בזה אני רואה מחדל ושלא לדבר על נושא הנעלים הפגומות.
מעבר לכך אמרה כי הנעלים יתוקנו - זה לא מקובל עלי אני לא מעוניינת לאחר 9 ימי רכישה (פחות מ-5 ימי שימוש) לקבל מוצר מתוקן ועל אחת כמה וכמה לגרום לי להגיע לחנות פעמיים. ברצוני להשיב את המוצר ולקבל נעל חדשה זהה תוך התחייבות שאם המוצר יפגם שוב אקבל החזר כספי בהתאם לסכום ששולם ואקבל פיצויי מתאים.
כמו כן עלי לציין - כי כבר יומיים (לפחות 5-6 פעמים ביום בשעות האמורות) אני מנסה ליצור קשר עם שרות הלקוחות של החברה שאמור לפעול בין השעות 10:30 - 17:00 אולם אין מענה ויש אזהרה לא נעימה חלילה לא להשאיר הודעה אלא לשלוח פקס בלבד!משהו ממש לא נעים ולא מצופה לפחות לא ממחלקה לשירות לקוחות שמעוניינת לחרוט על דגלה שירות איכותי.
מאז הפניה לחברה במייל הבוקר, אני מקבלת את אותה תשובה לקונית תביאי את הנעל נשל לחברה ונודיע לך מתי יהיה מוכן.
כלומר עלי להיות מטורטרת לחנות ולהמתין... כל זאת לא הנעל...
תשובות האחראית על שירות לקוחות הינן תשובות בנות שורה אחת בקושי וללא שם.
כספי סוג הנזק :
מוצר תקין / החזר כספי וכמובן פיצוי מתאים פתרון נדרש :

נעלי גזית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה