פרטי התלונה

תלונות נעלי גזית

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי של עובדות בחנות נושא התלונה:
‏שבת ‏25 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
קניון אילת כתובת:
תיאור הבעיה:
במוצאי שבת ביקרנו בחנות של גזית בקניון באילת נכנסנו עם שקיות קניה של נעלי יפאולה והיתה נעל שביתי רצתה לקנות בנעלי גזית. כששאלנו את המוכרת אם יש נעל מסוימת לפני ששמעה את מה שרצינו לשאול כבר ענתה שאין, שאלנו על נעל אחרת גם לשאלה זו נענינו בחוסר אדיבות. שאלתי את העובדות למה חוסר האדיבות נעננו בחוצפה שלא ניתקלתי בה בשום חנות שנחשבת לחנות יוקרה. מה גם שכל החנויות בקניון היו מלאות קונים והחנותשל נעלי גזית ריקה מעניין למה?? עלי לציין שאני קונה נעליים בנעלי גזית בבאר שבע והשרות הוא שרות אנא בידקו מה קורה ל-2 העובדות בסניף אילת. שתיהן התנהגו בחוסר אדיבות מוחלט.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לעשות בדק בית פתרון נדרש :

נעלי גזית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה