פרטי התלונה

תלונות נעלי גזית

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מגף שנקרע אחרי חודש וחצי. נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 24.11.2010 רכשתי מנעלי גזית, סניף ירושלים מרכז העיר מגף שחור בעלות של 250 ש"ח. אתמול 12.1.2010 במהלך היום בעבודה הרגשתי חוסר נוחות בנעל אחת ונחרדתי לגלות כי הסוליה של המגף נקרעה מהדופן שלו. היום 13.1.2011 הגעתי עם קבלה לסניף גזית בקניון מלחה י-ם והעובד/ אחראי במקום בדק את הנעל ולאחר מכן הוציא פנקס, לא טרח בכלל לומר לי איך פותרים בעיה זו, כאילו זה מובן מאליו/ שעוד אחת הגיעה להתלונן והפנקס כבר מוכן. כשראיתי שהוא לא מסביר לי שאלתי, מה קורה? מה עושים? ורק אז אמר לי כי הוא שולח את זה למפעל של החנות ואקבל תשובה בערך בעוד שבוע ימים. אמרתי שאני לא מעוניינת בתיקון של המגף, אלא בחדש. אך חד משמעית ענה: "זהו תקנון החנות, אין באפשרותי לעשות מעבר לשליחה לתיקון במפעל". מיותר לציין את עוגמת הנפש שנגרמה לי בעבודה, כאשר היה עליי להסתובב עם נעל קרועה בחצי מהיום. עברו לא יותר מ- 45 ימים ועליי לתקן נעל שרכשתי ב- 250 ש"ח, להמתין כשבוע לתיקון, אך זה לא עזר לי בחנות. השארתי את הנעל שישלח אותה המוכר לתיקון ואמרתי במפורשות שאינני מעוניינת כי תתוקן הנעל וכי אבקש לקבל נעל חדשה. הוא אמר בעוד שבוע תקבלי תשובה. לא היתה לי ברירה והלכתי. כך זה הסתיים. אודה לבדיקתכם.
כספי סוג הנזק :

נעלי גזית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה