פרטי התלונה

תלונות נעלי גזית

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב וחוסר תקשורת נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
קניון עזריאלי תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני ארבעה חודשים הכנסתי קפקפים של גזית לתיקון בחנות בקניון עזריאלי ת"א. לאחר שבועיים (ולאחר שהובטח לי שתוך מס' ימים אקבל את הנעליים חזרה) התקשרתי ואמרו לי שהיתה תקלה בתיקון ויודיעו לי כשיחזרו. אחרי שבועיים נוספים התקשרתי (למס' שהיה על הכרטיס שקיבלתי מהחנות) אך לצערי לא קיבלתי מענה. התקשרתי הרבה פעמים ולא נענתי. נכנסתי לאתר של גזית והכנסתי תלונה ב-צור קשר ולא נענתי. התקשרתי לשרות לקוחות שמשאירים הודעה לא להשאיר הודעות אבל לא עונים. מאז התקשרתי עשרות פעמים לחנות ,לשרות לקוחות והשארתי תלונה נוספת באתר אבל לא קיבלתי שום תגובה.
שמתי לב שבאתר יש מס' אחר של החנות וניסיתי להתקשר אליו ובסוף בסוף, אחרי אינסוף פעמים, ענו לי בחנות. דיברתי עם מנהלת החנות שאמרה לי שהקפקפים חזרו מזמן מתיקון, שהתקשרו פעם אחת ולא עניתי ואין מצב שלא ענו לי והם החליפו את הטלפון בחנות ואני נשמעת לא הגיונית בתלונות שלי ואין לה איך לפצות אותי על עוגמת הנפש אפילו שעכשיו חורף וכבר אין לי מה לעשות עם קפקפים. היא אפילו שאלה בזלזול למה פשוט לא הגעת לכאן לקחת ודי? לא הרגשתי צורך לתרץ את עצמי שאני אחרי לידה וגרה רחוק ואין לי רכב....
עוגמת נפש סוג הנזק :

נעלי גזית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה