|
|
|
|
|
|
נעליים מתפוררות ויחס מזלזל |
נושא התלונה: |
יום שלישי 01 מרץ 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
קניון ערים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי נעליים בנעלי גזית ולאחר שלושה ימים הנעליים התפוררו בגפה והעקב נשבר. חזרתי לחנות בכדי להחליף את הנעליים והמוכרת סירבה וטענה שיש לשלוח את הנעליים למעבדה. לאחר שבוע הנעליים חזרו מתיקון כאשר נצבעו בצבע שלא תואם את הצבע המקורי של הנעל והעקב תוקן בצורה לא אסתטית. לטענתה של המוכרת עליי לקנות בפעם הבאה נעלי עור ובפעמים הבאות שהנעל תתפורר עליי לשוב ולבקש לתקנם.
לא יתכן שהנעל תתפורר אחרי 3 ימים, ושעליי לשוב לחנות לתיקונים לא אסטיים בלשון המעטה!!!!!!!
אני דורשת החזר כספי ופיצוי הולם.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
נעלי גזית שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|