פרטי התלונה

תלונות נעלי גזית

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעל פגומה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏24 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רוטשילד כתובת:
קניון רוטשילד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי מגף(היחיד בחנות שלא היה במבצע של נעל שניה ב-50%), לאחר חודש שנעלתי את הנעל שמתי לב שנעל אחת עם ברק והשניה ללא ברק (מט), מסתבר שכל נעל עשויה מחומר אחר ובנוסף התחיל להתפרק העקב...מסרתי את הנעל לשירות לקוחות לאחר חודשיים מיום הקנייה והם הודיעו לי שיוכלו לתקן רק את העקב.ושלא ניתן כמובן לתקן את הברק של הנעל.ביקשתי לקבל נעל חדשה אבל בנתיים ממתינה לתשובה שרוב הסיכויים תהיה שלילית לפי אורח השיחה עם מנהלת שירות לקוחות(חמדה וסקוב).ביקשתי לדבר עם מישהו שמעליה אך היא לא היתה מוכנה למסור לי פרטים או טלפונים מלבד של שירות לקוחות-מה עושים?
כספי סוג הנזק :
החלפת הנעל לחדשה פתרון נדרש :

נעלי גזית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה