פרטי התלונה

תלונות נעלי גזית

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעלים פגומות-חוסר מענה מהחברה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ב-6/4 רכשתי זוג נעלי בלרינה (בובה) שקיבלתי אחרי יומיים. אחרי 10 ימים הגעתי לחנות והראיתי למנהל החנות שנעלי הבלרינה הפכו לכפכפי בלרינה ויוצאות לי מהרגל תוך כדי הליכה, כךשהנעליים התרחבו וגדלו במידה וחצי בערך, וביקשתי שיחליף את הנעליים לזוג חדש. מנהל החנות אמר שאין בסמכותו לאשר החלפה והמליץ לשלוח לבדיקה בחברה והבטיח תשובה תוך יומיים. לאחר שפניתי מס' פעמים וביקשתי תגובה כי קניתי את הנעליים לאביב ובכדי לא לנעול מגפיים בימים כה חמים, ולא קיבלתי כל התייחסות, רכשתי בלית ברירה נעליים חדשות, ודרשתי החזר כספי. החברה מתעלמת ממני ולא עונה לפניותיי.
כספי סוג הנזק :
ביטולהעסקה וקבלת פיצוי פתרון נדרש :

נעלי גזית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה