פרטי התלונה

תלונות נעלי גזית

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות ברמה ירודה ביותר ושירות זוועתי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים קניתי נעליים ב"נעלי גזית" בחדרה, ולאחר מספר ימים בדרכי לעבודה התפרקה כל הסוליה בנעל!!!!!!!!!!! באתי לעבודה עם נעל קרועה ולא יכלתי לעבוד כך... בשל המקרה המצער נאלצתי לקנות בזמן העבודה נעליים חדשות מפני שלא היה לי עם מה לעבוד(לא כי הייתי צריכה עוד זוג נעליים), יום למחרת באתי לחנות ומראה למוכרת את הנעל המוכרת אמרה לי לחכות מס' דקות כי המנהל ממש עולה כרגע לחנות. אני יושבת בחנות בסבלנות רבה ומחכה למנהל החנות.. מחכה ומחכה ומחכה... בערך כחצי שעה..שואלת את המוכרת מתי הוא מגיע אמרת שזה יקח ממש מספר דקות.היא אמרה לי כן הוא כבר עולה לחנות..אני ממשיכה לחכות בסבלנות בערך כעוד 20 דק' נוספות. מנהל החנות נכנס ואני עמדתי ליד הקופה ולידי עמד עוד בחור שחיכה להזמנה של נעליים.. המנהל התעלם ממני והתייחס לבחור וחיפש את ההזמנה שלו..לאחר שהבחור הלך המנהל ענה לשיחת טלפון שהיתה לו והמשיך להתעלם ממני..לאחר שיחת הטלפון אמרתי לו סליחה אני מחכה לך והוא ענה לי בגסות רוח "כן מה את רוצה?".. הסברתי לו את המקרה ורציתי להראות לו את הנעל אך הוא בכלל לא רצה להסתכל עליהן שלף אותן בכוח מהיד שלי וזרק אותן מתחת לשולחנו.. לקח את מספר הטלפון שלי ואמר לי לבוא ביום חמישי(זה היה יום ראשון). התעקשתי לקבל החזר כספי אך הוא אמר שהוא שולח את זה לשירות לקוחות והם יחליטו. הגיע יום חמישי אני באה שוב לחנות המוכרת אמרה לי שהמנהל רק עכשיו שלח אותן למפעל... ואמרה לי תבואי ביום ראשון...
באתי ביום ראשון והיא שוב אמרה לי לבוא ביום אחר וככה מספר פעמים... עד שהתרגזתי וביקשתי ממנה את המספר של השירות לקוחות...ניסיתי להיתקשר מספר רב של פעמים ולא הצלחתי לתפוס אותם.(עד היום)
אני ממש מאוכזבת מהאיכות של הנעליים שלהם ובמיוחד מהשירות הזוועתי שלהם... נגרמה לי עוגמת נפש רבה.!!
קניתי את הנעליים ב300 שח' במחשבה שאני הולכת להשקיע על נעל איכותית אז אני גם אשקיע במחיר..אך לצערי הרב האיכות יותר גרועה מנעליים ב20שח' והשירות ברמה שאי אפשר לתאר... פעם ראשונה שאני נתקלת בשירות דוחה שכזה!!!!!!!!!!!!!!!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי על הנעליים וכן על עוגמת הנפש. פתרון נדרש :

נעלי גזית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה