פרטי התלונה

תלונות נעלי גזית

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סנדלים ומגפיים שנקרעו... נושא התלונה:
‏יום שני ‏02 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה ירושלים כתובת:
קניון מלחה ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-2 באוגוסט קניתי ב"גזית" סנדלים. אחרי בערך חודש, נקרעה הרצועה ושמתי את הסנדלים בתיקון. אחרי שבועיים הוצאתי אותם, ושוב, תוך פחות מחודש נקרעה הרצועה (באותו מקום..) שמתי את הסנדלים שוב בתיקון, ואחרי שבועיים קיבלתי אותם מתוקנות. אחרי בערך חודש, שוב נקרעה רצועה (אחרת) והכנסתי בפעם השלישית את הסנדלים לתיקון. אחרי שלושה שבועות קיבלתי אותם בחזרה. בינתיים הגיע החורף וקניתי מגפיים מ"גזית".

לאחר ארבעה ימים בלבד(!) התחיל הריפוד הפנימי של המגפיים להתפורר... בגלל שהיה חורף ולא היו לי עוד זוג מגפיים, לא הכנסתי את המגפיים לתיקון,

לאחר כשלושה חודשים, גם הסוליה התחילה להתפרק, ומכיוון שהתחמם קצת, הכנסתי את המגפיים לתיקון. כשקיבלתי את המגפיים חזרה, הוחלף הריפוד, ותוקנה הסוליה, אבל הופיע כתם מבחוץ על המגף, וגם בחלקו הקדמי של המגף נוצר שבר, שמכאיב בזמן נעילת המגף.

שלחתי לחברה מכתב תלונה והם לא הגיבו,
חשבתי שהמכתב לא הגיע, אז נתתי למוכר ביד בסניף מלחה,
ושוב, שום תגובה...

כספי סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי על עוגמת נפש פתרון נדרש :

נעלי גזית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה