פרטי התלונה

תלונות נעלי גזית

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עקב שבור נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ביום 24.09.2010 רכשתי זוג נעלי עקב מרשת גזית (בקניון מלחה). כעבור כ-7 חודשים, בהיותי נועלת את הנעליים בעבודה, חשתי כי אני "מתהלכת על ענן". בבדיקת הנעליים הבחנתי כי העקב נשבר לגמרי (עד לכדי חשיפת המסמרים). כמובן שהקפצתי קרוב משפחה למקום העבודה ע"מ לנעול נעליים אחרות. פניתי לסניף הרשת בקניון רוטשילד בראשל"צ ואכן ללא כל בעיה הציעו לשלוח את הנעליים לתיקון. לאחר מספר שבועות (ביום שבת האחרונה), שוב בעבודה, חשתי כי אני עתידה למעוד. בדקתי את הנעל ונדהמתי לגלות כי שוב העקב נשבר באותה הנעל. פניתי אתמול שוב לסניף בק. רוטשילד ושוב הוזמנתי לשוח את הנעל לתיקון. ביקשתי לשוחח עם האחראי / שירות לקוחות שכן כבר ניסיתי את הפתרון הנ"ל אך נראה כי אין ביכולתם לתקן כראוי את הנעליים. המוכר נתן לי את מספר הטלפון של שירות הלקוחות אך גם הסביר לי כי אין מענה טלפוני ושיהיה לי בהצלחה. נראה לי מיותר לציין את עוגמת הנפש שנגרמה לי כתוצאה משבירת העקב פעמיים ועוד בזמן העבודה. ניסיתי היום להשיג את שירות הלקוחות ללא הצלחה וגם השארתי הודעה באתר האינטרנט. טרם נתקבל כל מענה מצד הרשת. אשמח להתערבותכם בנושא.
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת זיכוי באופן יחסי ע"מ לרכוש זוג נעליים. פתרון נדרש :

נעלי גזית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה