פרטי התלונה

תלונות נעלי גזית

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ריח רע מרצועת הנעל ויחס מזלזל נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
גזית אורות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
את הנעליים (קבקב X אמבטיה - קריזה) רכשתי בחודש אוגוסט 2011, אך במהלך הזמן הבחנתי בריח רע מהרצועות של הנעל, בתחילה הייתי בטוחה שזהו תוצר של זיעה ברגל אך מהר מאוד הבנתי שזוהי הרפידה מסוג ... שמדיפה ריח נורא (מעין עור של כבש) פשוט נורא שאיני מסוגלת להתקרב לנעל גם במרחק של מס' מטרים, כשניגשתי לחנות התקבלתי בזלזול על טיב התלונה, לאחר שבועיים מיום החזרת הנעליים לחברה התקשרתי לשאול לגבי הטיפול אך נאמר לי שייצרו עימי קשר, הרפיתי, אך גם לאחר חודשיים ימים לא יצרו עימי קשר, בתאריך 1.11.11 יצרתי קשר לפשר הטיפול, אך נאמר לי בגסות שכבר יצרו עימי קשר ואף שוחחו עימי ובנוסף שלחו לי SMS, משום מה אני לא קיבלתי שחה מעין זו ולא מסרון, לצערי הרב כשהגעתי בתאריך 2/11 לקחת את זוג הנעליים הייתה שם מוכרת אנטיפטית שזילזלה בדבריי וציחקקה לפשר התלונה, בנוסף הרפידה לא הוחלפה אלא רק נוקתה, עליי לציין שאין לי מה לעשות עם הנעליים ולצערי הרב הם ייזקרו לפח, אשמח שהבעיה טטופל בהקדם.
עלבון, כספי ובזבזוז זמן סוג הנזק :
החפת הרפידה או זיכוי כספי פתרון נדרש :

נעלי גזית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה