פרטי התלונה

תלונות נעלי גזית

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעליים באיכות נמוכה שנשלחו פעמיים לתיקון תוך פחות מחודש+יחס מזלזל של העובדים!!! נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏08 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים כתובת:
קניון ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 8/1/06 רכשתי מגפיים בגזית בסכום של 300 ש"ח. לאחר פחות משלושה שבועות נפל האבזם מהמגף הימני, לכן מסרתי אותו לתיקון ב-29/1/06. לאחר חמישה ימים המגף חזר מתיקון (2/2/06). יומיים לאחר מכן, נקרע המגף השמאלי ונוצר פתח עמוק בין הסוליה למגף. מכיוון שאני גרה מחוץ לירושלים, מסרתי את המגף לתיקון שוב ב-7/2/06 וביקשתי שיתקנו אותו בדחיפות משום שרציתי לנעול אותו לאירוע שנערך ב-10/2/06. (הערה: אני גרה מחוץ לירושלים וכל נסיעה לקניון הלוך ושוב מסתכמת ב-26.20 ש"ח. תכפילו את זה בארבע פעמים-למסור, לקחת, למסור, לקחת ותגיעו ל-104.80 ש"ח!!!). המגפיים לא הגיעו עד התאריך המיועד ואני מתקשרת בכל יום לחנות לבדוק אם הם הגיעו. בכל פעם שאני מתקשרת אני מחכה חצי שעה עד שעונים (ומדדתי את זה!!!), על אף שהקו פנוי והטלפון מצלצל ללא הרף... בשלב מסוים ביקשתי שהם יתקשרו כשהמגף מגיע, כי זה פשוט סיוט להשיג אותם והם נענו לבקשה. עם זאת, אני ממשיכה לנסות. ב-13/2/06 ענתה לי אחת העובדות ואמרה לי שהמגף יגיע באותו יום בשעה 21:30. למחרת הגעתי לחנות, אולם לתדהמתי המגף לא היה. ביקשתי לדבר עם מנהל החנות והוא אמר שאין לו מה לעשות. אז סיפרתי לו שאני מנסה כבר שבוע להשיג את אייל מהשרות לקוחות ושאני לא מצליחה בכך וגם אין אפשרות להשאיר הודעה (כי תיבת הפניות עמוסה...). ביקשתי ממנו לעזור לי לאתר אותו, אך הוא סירב!!!
יצאתי מהחנות מושפלת ועדיין לא קיבלתי את המגף, למרות שביקשתי תיקון דחוף מאוד... (היום התאריך 15/2/06).
אני מרגישה שיצאתי נפסדת!!! קניתי מגף לנעול בחורף, אולם הוא כל הזמן בתיקונים ולא הספקתי להנות ממנו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת זוג מגפיים חדש שנבדק בקפידה + פיצוי כספי על נ פתרון נדרש :

נעלי גזית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה